ik zit lang te wikken en te wegen, zal ik het vragen ofniet, maar omdat de vraag door mijn hoofd heen blijft dwalen stel ik em toch.
Ik ben 25 februari voor het eerst weer ongesteld geworden na de geboorte van dochterlief.
We zijn flink aan de klus geweest, en ik ben nu al zeker tien dagen misselijk, roest/bloedsmaak in mijn mond, sterk ruiken, al het eten wat me niet smaakt… bluh… etc…Nu begin ik ookmoe te worden.
Ikheb net getest, maar niks te zien. Helaas.
Hoe het de vorige keer was weet ik niet meer, ik kwam er toen met 8 weken pas achter dat ik zwanger was.
Nu is mijn vraag… zou ik te vroeg getest hebben?? of zou hetniet goed zijn??
en nog een vraag… kan je zolang misselijk zijn en dan niet positief testen??
ik weet het eigenlijk niet konijn… maar roest smaak in je mond is niet goed! ik zou daar in elk geval mee naar de ha gaan… en dan meteen je vraag die je hier stelt daar vragen… mocht je te vroeg getest hebben kan de ha je vast meer duidelijkheid geven!
in elk geval een dikke :hug: want ik weet hoe graag je eigenlijk zwanger wil zijn! :hug:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat je te vroeg hebt getest :think:
@bigsby wrote:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat je te vroeg hebt getest :think:
kan het zijn dat je nu al misselijk bent? en dan niet positief testen?
Je zit vandaag nog maar op dag 22 als je uitgaat van 25 februari dag 1 als ongesteldheid. Op basis hiervan zeg ik dat je te vroeg getest hebt.
Ik zou woensdag 25 maart er nog een testje tegenaan gooien, dan zit je op dag 29 …
Hoop voor je dat het raak is! :-*
En of je al misselijk kan zijn? Geen idee.
thanks voor de reacties!! k hoop dat iemand nog weet waar die misselijkheid vandaan kan komen. OF dat al wel te maken kan ehbben met een zwangeschap…
We zullen het zien!! k zal in elk geval eens van de week kijken in andere woonplaats of ik daar weer wa tests kan scoren, kan ik weer een poosje vooruit :oops:
Ik was de vorige ronde ook steeds misselijk na de eisprong, ik had toen hele goed hoop maar ik ben toch ongesteld geworden.
Dus misschien heeft het wel niks met een eventuele zwangerschap te maken :think:
oké dank je wel! dan weet ik in elk geval dat ik niet moet verwachten da tik nu zwanger ben :oops:
Nou hopen kan toch altijd ik zou alleen niet alle “kwaaltjes” gelijk op een zwagerschap afschuiven, maar dat is mijn ervaring :roll:
Maar ik duim voor je dat het voor jou raak is
Je hebt vrij vroeg getest, dus als je klachten blijven zou ik, zoals Noémi ook zegt, woensdag ofzo nog eens testen, de één test nu eenmaal sneller positief dan de ander :-* .