ook een topic voor bianca81

wel mooi op de 2e foto kun je zien dat ik trots tegen haar praat dat deed ik veel praen zingen en voorlezen , met haar lopen en wiegen haar wassen in badje en omkleden en muziek luisteren

en maar zusjes spelen

haah owke ik houd op veeel te trots , :inlove:

bedankt ze is idd een mooi meisje mijn peetkindje

ja ze isecht prachtig!! wat een gemis dat ze er niet meer is :vlinder:

haah nee ik houd rustig op , vind gewoon fijn dat ze er is geweest, dat er naar haar gevraagd word.

Ze hoort er bij , alleen te erg idd dat ik haar die liefde niet kan geven die haar zussen wel krijgen .

Maar ik woon dicht bij haar plekje dus die bezoek ik regelmatig ,

Ik zit in het bestuur van een plaatselijke speeltuin vereniging…

ik werd gebeld door iemand die lid wo worden , en daardoor een bezoek gebracht om formulieren te leveren en de betaling te doen.

Op dat moment werd ik gevraagd wat ik buitewn dat nog meer deed… en ik vertelde dat ik oppas ebn maar op dat moment geen werk had. ( op mijn liefste nichtje wendy na)

en toen zei ie wij hebben een oppas nodig zullen we ze wakker maken ?

Kindjes wakker gemaakt en toen gelijk een klik… heb ze aangekleed gespeeld met ze en ben een hele middag geweest, toen aangenomen en nooit weer weggekomen ,

toen ik er net een paar maandjes oppaste heb ik met hun toen jongste een moeilijke oppasdagen gehad dat ze ernstig ziek werd, bijna zkh opname terwijl ouders in buitenland zaten en ik die zorg had,

een jaar later werd anne geboren en overleed ze, nog een half jaar later zat ik met de beide oudste dames 3 kwartier vast in mijn woning in een brand, zijn "gered"door de brandweer, en moesten mijn 3en met de amu en zuurstof naar zkh… ook toen zaten de ouders veraf ( den haag utrecht ) ik groningen… dus veel meegemaakt met hen

@marloes vip wrote:

mooi dat je dat doet!!!

Hoe ben je bij dit gezin terecht gekomen?

als dan benieuwd bent wil je foto van het grafje, nu ja die mag ik niet showen maar de bloemen die ik laatste keer legde?

als je het zo neertikt sta ik echt even te kijken wat jj allemaal al mee hebt gemaakt zeg :hug:

@marloes vip wrote:

Jeetje zeg, wat heftig allemaal. Hoeveel pech kan een gezin treffen zeg.

Heeft een van jullie iets aan die brand over gehouden?

nee gelukkig niet hun oudste heeft wel een aantal maand geestelijke hulp gehad, zei zag de vlammen riep ook

vlammen bianca… en dus gelijk onder arm en onder trui en trug naar boven 112 gebeld en zus in paniek gebeld en toen wachten op brandweer

ik ben wel angstiger voorbrand geworden…

willen jullie fotos van bloemen op grafje vanmij?

komen ze is van de laatste keer dat ik haar grafje mooi maakte en verzorgde

dank je ,

de bloemen zijn een bepaald symbolische traditie die de ouders doen alleen met rozen , zei nemen dan 1 van de rozen mee naar huis ,

ik denk niet dat er leven na de dood is, wel dat er een ziel is waar je oneindig lang kontakt mee kunt hebben en voelen.

mooi hoor bianca :-*

dank je wel , daar mag ik best tots op zijn hé :inlove:

RETE TROTS :thumbup:

:dance: :thumbup: :thumbup:

kun jij een kip plukken?

@marloes vip wrote:

Waar zou je graag een keer naar toe willen en waarom?

:think: australie lijkt me wel leuk

verder zou ik wel een bezoek willen brengen aan KoK dinnetje Ikke :thumbup:

ow je wou weten waarom ?

australie lijkt me machtig mooi,

ikke bezoeken, ben benieuwd naar hen ,

@oessie wrote:

kun jij een kip plukken?

een die al gegrild is ja hoor

ms ook wel nooit geprobeerd

nee ik eet niet bewust biologisch