ook een topic voor bianca81

heb jij hoogtevrees

@oessie wrote:

heb jij hoogtevrees
nee niet echt

weet ik zo niet als ik geen pijn meer heb ga ik proberen vor je maar ik denk van wel hoor

Als jij een wondje aan je vinger hebt met bloed, stop je dan je vinger in je mond ?

:roll: :lol: ja

heb jij 2 wc’s

@oessie wrote:

heb jij 2 wc’s

nee die ene van mij is niet eens wc te noemen hahaah

nee heb er maar 1 dus

Hey Bianca,

Hoe gaat het nu met je ?

@romata wrote:

Hey Bianca,

Hoe gaat het nu met je ?

hoi romata

helaas niet zo denderend .

:-* lief dat je vraagd.

flauwgevallen? in november 2008

gewoon gevallen geen idee

wat is je favo liedje voor het moment ?

@ikke wrote:

wat is je favo liedje voor het moment ?

hm ik heb meerdere, mijn mooiste blijft dan toch als byzondere

de bestemming van marco borsato…

op dit moment heb ik vandaag al wel 3 x het liedje aan gehad uit huiskamer waar marielle om vroeg , en momenteel draai ik het nummer van jan smit geregeld je naam in de sterren dan denk ik aan mijn moeder :kaars: en ergens aan Anne*

Nee hoor dat vind ik een eer te vertellen :inlove:

zal even kort stukje tikken komt zo

Anne is een meisje die geboren is op 29 september 2007 , ze was de 3e dochter van een gezin waarin ik oppasten en heel veel uren was.

Ik had een band met hen en de kinderen en wist ook al voor dat ze het zelf wisten dat er een derde op komst was…

Ze vroegen me peettante van het kleine moppie te zijn.

Ik ebn zelf niet kerkelijk dus er werd een aanvraaggedaan die ingewilligd werd.

Ik ging mee naar alle onderzoeken en nog voor de 3e trimester schreef ik op een briefje een naam van een meisje die ik droomde…Anne* dat briefje stpte ik weg tot de geboorte van jawel Anne * byzonder dus.

Anne* kwam op de wereld op 29 september na 1 dag thuis na een apgarscore van 9 en 10 heb ik haar als 1e keer gebadderd en verzorgd…

een dag er na is ze pgenomen met vermoedelijke hartklachten… ambulance met kindervervoer werrd geregeld… onderweg stop met traumateam… kindje toch vervoerd met ambu overdracht was ze te zwak voor…

in zkh bleek ze niks met hartje te hebben maar in haar hersentjes te veel schokjes heben gehad… daardoor te veel epilepsie… verkeerde groei en vervolgens is ze na 6 weekjes intensieve zorg door haar papa mama en mij ( ik was er elke dag en soms de nachten en deed bijna alles ) overleden.

Ik heb de laatste echte zorg mogen doen , heb paps en mams betrokken er bij , en ook de dagen er na geregeld samen met ouders opbaring thuis overleggen van thuis bedje naar kisjte kistej verven met andere kindjes, kaartje ontwikkeld enz enz enz … was erg mooi

Mijn petekindje is overleden op 11 november 2007 bij 6 weekjes jong een prachtig mooi kindje.

ik zei kort maar over zon mooi prinsesje valt niks korts te zeggen ,

:inlove:

zal ik 1 foto even kort showen van ons samen ?>

ben ok benieuwd bianca!! wat heb je het mooi opgeschreven :hug:

nu 2 gevonden en verkleind

oh wat een prachtige fotos

nog 1 tje mijn favoriete die ik ook hier in de kamer heb