Marco moest werken, dus ik was alleen thuis.
Dat betekent dat ik lekker op tijd naar bed gegaan ben en ondanks de warmte op de slaapkamer sliep ik snel. Marco kwam om 1.00 ongeveer thuis en kroop bij mij in bed. Ik werd licht wakker en kon niet direct weer slapen.
Rond 1.20 hoor ik een knal tegen het raam en gefladder… :think:
Een vogel? Nee, toch niet. Een motje? Nee, groter…
Ik zag een zwarte schim aan de buitenkant, dus ik riep: Er zit een vleermuis op het balkon!!" :o
Marco geirriteerd: “Ik slaap net, doe eens rustig” :x
Ik snel op onze kamer, de andere slaapkamer het raam dicht gemaakt, ook de deur naar het balkon dicht gemaakt (alle kamers komen uit op het balkon)
Terug naar de slaapkamer. Marco inmiddels iets meer wakker en terwijl ik dapper voor het raam ging kijken of ie van het balkon weg was, hoorde ik gefladder weer, maar dan binnen!!! :shock:
Ik snel het raam open gemaakt en weer naar de woonkamer gevlucht. :lol:
Marco nog steeds een beetje knorrig dat ik stil moet zijn “het is midden in de nacht!” :wall: :x
Opeens hoor ik gegil :lol: :lol: en een doffe klap. Een seconde later staat Marc naast me in de woonkamer. Helemaal wakker en daar stonden we dan. Uit de slaapkamer gejaagd door een vleermuis.
:lol:
Wat bleek nou, de vleermuis was van mij geschrokken en is gaan vliegen. Marco hoorde het en deed z’n ogen open en zag 'm een paar keer boven zijn hoofd voorbij komen (acherme, beest was vast ook heel bang). Marco wilde laag uit bed stappen en is eraf gedonderd :lol: :lol: en kruipend naar de woonkamer gekomen.
We hebben zoooo gelachen 8) :mrgreen:
Marco zou wel even via het balkon kijken of ie van de slaapkamer weg was.
Nou, dat was ie, want toen Marco de deur opendeed, vloog ons zwarte huisdiertje recht op m af :lol: Marco stond heel snel weer binnen hahhaha
Uiteindelijk is ie van het balkon weggevlogen en hebben we alsnog rustig kunnen slapen.
Wel eerst de slaapkamer grondig geinspecteerd :mrgreen: en met enige argwaan in bed gelegen, maar rond 3.30 ben ik toch in slaap gevallen :lol:
Hopelijk is ie niet te vaak de weg kwijt, want dit vind ik niet zo leuk.
(is in de afgelopen 1,5 jaar bij ons nog niet eerder gebeurd, zover wij meegekregen hebben)
(oh bedenk me nu, dat had niet moeten gebeuren toen ik nog alleen thuis was. Dan had ik mezelf opgesloten op de badkamer denk ik hahaha
Of met het licht aan geslapen… )
:mrgreen: moest wel lachen om je verhaal hoor, maar een vleermuis vind ik ook echt niet zo grappig. Teveel films gekeken denk ik dan…
maar bij mijn ouders hebben we het ook vaker gehad. Daar hebben ze een hele zwerm in de spouwmuur gehad, prachtig gezicht als ze 's avonds naar buiten kwamen, dat dan weer wel. Maar binnen, nee, ik vond het minder…
O … ik zou nachten niet slapen.
In de tuin zie ik ze wel vliegen zodra het begint te schemeren en dat vind ik niet eng, want ze blijven wel uit mijn buurt … maar binnen … ieks … liever niet.
Heb je zijn batmobiel al gevonden? :mrgreen:
Woeha wat een LOL, ik zou me kapot gelachen hebben als ik t zag :mrgreen:
Ze zijn zo ontzettend cute :inlove:
oeww ik zag ze altijd als ik m’n hondje (:kaars: ) ging uitlaten rond een uur of 7 dood eng vond ik het :silenced: vlogen ze zo vlak langs m’n hoofd en daar moest ik echt niks van habben blegh :sick:
Proest wat een verhaal zeg!!!
Ik had wel stiekem mee willen kijken via een camera naar jullie :lol: :mrgreen: 8)
Maar kan me voorstellen dat je schrikt hoor!
Had ik toen ik van Benthe in het ziekenhuis lag… Waren er twe eop de afdeling gekomen… De verpleging en patienten liepen allemaal te gillen…
Ik vond het wel leuk eerlijk gezegd
wel komisch… maar ik zou me echt suf gillen…
:shock:
doet me altijd denken aan dracula :think:
Hahaha het wás ook hilarisch :lol:
Zie je ons als staan, midden in de nacht, in ons ondergoed met álle lampen aan en lachend. :oops:
En de na-speurtocht: Marco in zijn boxershort staand op het bed met volle verlichting boven hem op zoek naar de vleermuis óp de kast. (we wonen best hoog, maar als je in het parkje gelopen hebt vannacht, zul je best wat gezien hebben 8) )
Onze appartementen zijn niet gehorig, maar we hebben toch wel even sorry geroepen naar de buren. (voor het gillen, lachen en stampen) :lol:
hahahahaahahaha
Ik vind vleermuisjes juist altijd wel cute moet ik bekennen! :inlove:
Wat een verhaal! :mrgreen:
Brrr vind vleermuizen helemaal niet cute :shifty:
Een paar weken geleden had ik ook bezoek van een vleermuis …`s avonds laat wilde net naar bed gaan was iets vergeten beneden…dus dat wilde ik even halen …liep de badkamer uit ( hebben wij beneden) en zag wat vliegen…had niet zo snel in de gaten dat het een vleermuis was…tot ik verder de kamer in liep en dat beest elke keer op me af kwam vliegen…even goed kijken…dacht zie ik dat nu goed…ja dus!! een vleermuis haha. Ik ben de badkamer in gevlucht heb net zolang geroepen (oftewel geschreeuwd) tot mijn vriend wakker werd…die dus al sliep niet reageerde…vervolgens kwam de buurvrouw voor huis staan en die zag de vleermuis al vliegen die moest dus best lachen…ondertussen werd mijn vriend ook wakker en hebben de kerels dat beest samen het huis uit weten te werken ahah…wil ook niet weten hoelang dat beest al in huis was eigenlijk.
Menn wat was ik bang haha ben dus echt bang voor die beesten he :eh:
Zodra het dus schemerig word doe ik de ramen en deuren mooi dicht haha :oops:
ik ben ooit ook gewekt door een vleermuis in de slaapkamer.
ben nog nooit zo geschrokken.
meteen dierenambulance gebeld maar hij was al gevlogen. waarschijnlijk door een gat oid.
maar het was geen prettige ervaring. ook nog eens een uitslaap ochtend omdat de kinderen bij oma sliepen.
Haha geweldig! Dat zijn dingen die op fil moeten worden vastgelegd. Ik denk dat ik hem naar buiten gejaagd had met een opgerolde krant oid. Ik hoop dat je vannacht meer rust krijgt.