Ooit naar park Irrland geweest?

Wat is dat een leuk park!

Na een tip van een vriendin zijn we vandaag naar Irrtal gereden, net over de grens bij Venlo. Had er nog nooit van gehoord, maar het was superleuk :thumbup: !

Het is geen pretpark zoals de Efteling, maar een heel groot park waar kinderen kunnen spelen in zand en water, er zijn dieren, glijbanen, skelters, luchtkussens, enz.

Entree is maar 4€ p.p., parkeren gratis en eten/ drinken is ook heel goedkoop.

Echt een aanrader voor wie nog een dagje weg wil :thumbup: .

Ik had er nog nooit van gehoord, maar toevallig zijn twee van mijn collega’s er ook geweest en die waren ook heel enthousiast.

Ik wil er na de vakantie wel een keer heen gaan.

Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mij heb ik een soortgelijk topic enkele weken terug ook voorbij zien komen :think: Irrtal kwam mij namelijk erg bekend voor :lol: Maar daar was ook iedereen erg enthousiast :thumbup: Het is wel een eind rijden vanaf hier, maar ga het wel opslaan voor een lekkere dag eventueel nog :thumbup:

Ik ben er laatst geweest. Erg goedkoop en genoeg te doen voor de kleintjes… Wij zijn geweest en toen was het echt mooi weer…

:thumbup:

Ja is leuk daar :mrgreen:

Wunderland Kalkar ook trouwens :thumbup:

Nienke is daar vorige week met haar kinder vakantie week geweest met 766 kindjes :mrgreen: en bijna 300 vrijwilligers. Was erg leuk.

Petri

Ik moest even goed lezen; las steeds ‘park iiritant’

:oops:

Heb even de website bekeken… ziet er erg leuk uit! Is het ook voor hele kleintjes (1,5 a 2 jaar) de moeite waard? Of is er dan toch nog wel veel waar ze eigenlijk nog te klein voor zijn?

Drella, ik ben een paar weken terug geweest met mooi weer en Damian heeft zich uitstekend vermaakt.

Je buggy kan je thuis laten, want voor 3 euro huur je voor een hele dag een bolderwagen :thumbup:

@Drella wrote:

Heb even de website bekeken… ziet er erg leuk uit! Is het ook voor hele kleintjes (1,5 a 2 jaar) de moeite waard? Of is er dan toch nog wel veel waar ze eigenlijk nog te klein voor zijn?

Onze zoon is 2,5 en vermaakt zich daar ook prima!

ken er meer met jongere kids die er naar toe gaan :thumbup:

Ja hoor, is voor alle kinderen leuk :thumbup: !

Alleen als het weer niet zo goed is, zou ik thuis blijven; je bent toch vnl. buiten 8) .

ik kan de website niet vinden via google. Kan iemand me een pb sturen?

update–> heb het al gevonden :mrgreen:

Echt een aanrader :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Je neemt lekker je eigen eten en drinken mee. Je kan er zelfs bbq-en (wel zelf voor kolen zorgen, maar de bbq’s zijn er al)

Als wij gaan, gaan we echt op een mooie warme dag, zodat de kids lekker met het water kunnen spelen.

Een jaarkaart is ook een aanrader, als je van plan bent om vaker te gaan.

Klinkt veelbelovend :thumbup: Eens kijken of ik een keer een opa&oma mee kan krijgen :mrgreen: op een mooie zonnige dag.

Oh, wij gaan morgen weer! We hebben er zo’n zin in!!! Vorig jaar voor het eerst geweest met een paar karige broodjes en wat sap maar dit jaar slepen we ook een koelbox vol eten (voor de bbq) en drinken mee, hihi! Wel hebben we speciaal weer een warme dag uitgekozen om te gaan, da’s voor de kinderen toch het leukst. Lekker zwembroek aan en gaan!

irrland is leuk :smiley: :smiley: :smiley:

van de week zijn mijn broertje met zijn vriendin er nog met Dylan naar toe geweest (ik was ziek) Dylan wilde niet naar huis haha