Weet iemand wanneer deze weg behoort te zijn?
Tijn heeft een beet in z’n nek zitten (achterkant) en het viel me op dat deze er nog steeds zit en ook nog goed zichtbaar is.
Hij heeft er helemaal geen last van hoor, en hij zit mij ook niet in de weg, maar vroeg me dus af hoe lang dat nog kan blijven zitten…
Groetjes,
Willy
Ik heb hem na 30 jaar zelf nog steeds!
Ik heb hem ook nog steeds.
Ma.teo heeft hem nog. Mijn man van 30 ook. Ooievaarsbeten behoren niet te verdwijnen hoor…
Het kan wel jaren duren voordat een ooievaarsbeet weg is. Zeker de donkere vlekken blijven langer zitten en zijn soms blijvend.
Is het geen wijnvlek? Onze meid had een vlek boven haar ene oogje, een op haar achterhoofd en een vrij grote achter in de nek. Die in de nek zit er nog, maar zowel mijn oma, moeder en zusje hebben precies zo’n vlek op dezelfde plek. Dus ik denk dat het bij ons een wijnvlek of iets erfelijks is.
Mijn dochter van bijna 3 heeft er één op haar voorhoofd (tussen de wenkbrauwen). Hij is niet meer zichtbaar… behalve als ze boos is :lol: .
Mijn schoonzus heeft hem al 23 jaar.
hier een meisje van 4 die hem op haar voorhoofdje heeft niet echt meer zichbaar maar als ze huilt of kwaad is wel.
en ze kunnen weg gaan maar ook blijven
@Jippie wrote:
Het kan wel jaren duren voordat een ooievaarsbeet weg is. Zeker de donkere vlekken blijven langer zitten en zijn soms blijvend.
Is het geen wijnvlek? Onze meid had een vlek boven haar ene oogje, een op haar achterhoofd en een vrij grote achter in de nek. Die in de nek zit er nog, maar zowel mijn oma, moeder en zusje hebben precies zo’n vlek op dezelfde plek. Dus ik denk dat het bij ons een wijnvlek of iets erfelijks is.
Ik wist niet eens dat een ooievaarsbeet wel kan weggaan eerlijk gezegd…
Ik dacht dat die altijd in min of meerdere mate aanwezig bleef.
Mijn dochter heeft hem ook nog, maar al aanzienlijk lichter van kleur dan toen ze geboren was
Jinthe heeft er een in haar nek en die is er na 4 jaar nog steeds, valt alleen niet op omdat hij onder het haar zit. Als ze zich opwindt wordt de vlek donkerder rood. Op haar ooglid had ze er ook eentje, die is weg gegaan.
onze dochter heeft er 2 in dr gezicht, die nu zover zijn weggetrokken dat ze alleen zichtbaar worden als ze boos is.
Die in haar nek en op dr achterhoofd zijn nog niks minder geworden.
Maar mn kraamvp zei toendertijd ook dat die op dr achterhoofd waarschijnlijk nooit meer weg zouden gaan.
Victor had het op zijn oogleden en in zijn nek. ze zijn allemaal weg. Maar dat heeft wel een paar jaar geduurd.
M’n sz heeft hem na 28 jaar ook nog steeds 8) Hij isop zich niet echt zichtbaar, alleen schijnt ie in een periode dat ze zich druk maakt of onrustig is wel weer goed zichtbaar te zijn
Hoi,
Ik heb hem ook nog steeds hoor, en ik ben 30 8) mijn vader avn 60 heeft hem ook nog steeds
en mijn dochtertje heeft hem ook
dus die zal nooit weggaan
Hier heeft ook één van de twee een ooievaarsbeet in de nek (het is niet iets erfelijks volgens mij, want anders zou een een-eiige tweeling ze allebei moeten hebben lijkt me). De kinderarts zei ‘dat kan wel tot een jaar duren voor die weg is’. Het zit er nog (denk ik :shifty: het stoort me ook totaal niet dus ik let er niet zo op), nooit bij nagedacht dat het ook zou kunnen blijven.
Toen de jongens nog heel klein waren heeft die ooievaarsbeet ooit uitkomst geboden toen mijn vriend ze door elkaar gehaald had en wij dus een meningsverschil hadden over wie wie was :lol: :lol: (Ik had het goed )
Lars heeft er ook een. Op zijn voorhoofd en de punt ligt tussen de wenkbrauwen. Nog niet helemaal weg, maar al wel een heel stuk lichter.
De kinderarts zei dat het minimaal een jaar zou duren.
Alleen als hij zich heel erg druk maakt, dan is ie weer heel duidelijk.
Melinda heeft een hele grote in haar nekje en eentje op haar voorhoofd
Ze kunnen verdwijnen, maar meestal blijven ze licht zichtbaar, of alleen zihctbaar bij warmte, boosheid, huilen ofzo. Onze meid heeft m ook nog, maar is wel iets lichter als in het begin.
felicia word 7 heeft hem ook nog wel lichter maar hij zit er nog steeds zelf heb ik hem ook en ben 25:-)
Amy heeft er eentje in haar nek, net boven d’r haar grens, die zie je alleen als ze pipi staartjes heeft. Die is nog even fel als eerst.
Mijn nichtje heeft exact dezelfde als Amy en die zit er ook nog (zij is 4)
Quin had plekken op zijn voorhoofd en die zijn weg.