oohh wat voel ik me kloten en dat is nog zacht uitgedrukt!!!
was net de kids in bad aan het doen, glijdt lucas uit met zijn mondje tegen de rand aan, ik kijk naar zijn mondje is er een heel stuk van zijn tandje afgebroken
en aan het andere voortandje is ook een stukje af
wat heb ik zitten janken, ik voel me zo schuldig en hij had zulke mooie tandjes en nu …
heb de tandars gebeld en die doen er niks aan, omdat het nog melk tandjes zijn
wat erg
ik zou me ook zo rot voelen
(maarja, gebeurd is gebeurd… je kan het helaas niet terugdraaien)
hopelijk krijgt ie nog mooiere grotemensentanden over een poos!
Oh wat vervelend zeg, zou ook in alle staten zijn zelf!! maar het komt goed hoor, bedenk maar zo dat je ventje er zelf vast niet zo veel hinder van heeft. :-*
:hug:
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen nu! Ik ben ook altijd bang dat er zoiets gebeurd…
Het kan gewoon gebeuren en is niet jouw schuld hoor!
Sterkte! :hug:
:hug: O meis mijn angst altijd…zonde zeg…ooooooooooooh wat kan ik mij je gevoel voorstellen…
Is het niet scherp?
Want bij mijn zus haar meisje hebben ze toen wel de scherpe kantjes eraf geslepen…o bah bah bah…
ja dat is morgen het enigste wat ze doen, hij is idd erg scherp
oohh ik ben gewoon misselijk zo erg vind ik het
O meid ik snap zo goed dat je je zo voelt nou… Een dikke knuf voor jou en een voor Lucas… Het is niet jouw schuld hoor meis, maar dat weet je zelf ook toch :hug: :-*
Och nee he :? arm ventje :hug:
Kim ongelukjes zijn zo snel gebeurd meid je kunt het helaas niet voorkomen :hug: :-*
Ow wat vervelend, dat is idd ook een angst van mij dat Lucas zoiets overkomt, hij heeft zo vaak een tand door zijn lip omdat hij zo wild is.
Ik hoop voor je dat hij “later” vroeg wisselt (lekkere zin is dat :roll: )
succes bij de tandarst morgen!
Agossie, een dikke :-* en een :hug: :hug: :hug: voor jullie beidjes!
Enneh…Lucas, sterkte bij de tandarts!
Liefs,
Moon
Kan me echt voorstellen dat je jezelf dan wel voor je kop kunt slaan - maar ja het helpt zo weinig.
Sterkte ermee.
Oh meid wat rot zeg!
Ook al kan iedereen zoiets gebeuren als het jou overkomt dat ben je daar echt helemaal naar van he!
Gelukkig is het inderdaad nog zijn melkgebit, maar het is zo jammer!
Meis het had iedereen kunnen overkomen :hug:
:-* Gismo
o wat vervelend ja
Maar maak je niet te druk het had echt iedereen kunnen gebeuren :hug:
He meis :hug:
Ik heb hier ook en ventje rondlopen met een stukje van zijn voortand af die heeft hij in de speeltuin achter gelaten! Ik weet dus hoe je je voelt maar bekijk het zo: het is idd nog het melkgebitje gelukkig
Sebastiaan mist ook stukjes van z’n voortandjes, de scherpe puntjes heeft de tandarts bijgeslepen.
'k Begrijp dus helemaal hoe je je voelt…
Gelukkig heeft Sebastiaan er zelf nooit last van gehad.
:-* Heleen
Vervelend zeg, ik snap wel dat je je kind een ‘normaal’ gebit had gegund. Ik heb hier zelf ook een jochie dat door een val van de fiets met 2 verkleurende voortanden te kampen heeft. Had ik ook liever anders gezien.
En wiens schuld het is? Tja, het gebeurt gewoon, daar zijn het kinderen voor. Gelukkig niet zijn blijvende gebit!
Ach meid, wat zielig voor hem… ‘Gelukkig’ zijn het zijn melktandjes; ik heb een stukje van mijn goede voortand afgebroken en ik denk niet dat ik in dit leven nog ga wisselen…
ja ik was met de sproeikop van de doche aan het Auehoeren (daar doucht hij zich onder als hij in bad zit, want papa (de stoere man ) doet dat ook altijd en hij moet dat dus ook :inlove: ) en toen gleed hij ineens uit
ik kan me ook geen idee voorstellen hoe dat morgen gfaan moet bij de tandarts aangezien ik er doodsbang voor ben en natuurlijk niet wil dat hij daar een moeder ziet die bang is ik zal me maar even sterk moeten houden, maar oohhh wat heb ik het er nog moeilijk mee
het lijkt wel een droom…uuhh nachtmerie ik zei al tegen mijn man hey maak me eens wakker, maar tevergeefs het is echt gebeurt…
Bah, wat vervelend zeg!
Dikke knuf :hug: !!
och kimmetje jeetje wat een schrik!
Hop dat ik vroeg wisselt en een mooi gebitje zal krijgrn.
Jeetje wat sneu zeg.