Ooh neeeee.....

Volgens mij ben ik gewoon kleurenblind ofzo :eh: Zoek ik laatst behang uit voor de babykamer, met het idee ‘ik koop nu roomwit/gelig behang’, en nu zit het erop en het is gewoon GRIJS!!! :cry:

Wat past daar nou bij?? Ik wou een strook donkerbruin behang aan 1 lange muur iets boven ooghoogte plakken, en daar 3 lijstjes op in het midden met weet ik wat erin (plaatjes, foto’s oid), maar ja bij grijs past toch geen donkerbruin?! :snooty:

Weet niet wat ik ermee moet…pfff

Zit het er nog maar net op?

Met behangerslijm?

Dan moet het eerst goed drogen!



Foto?

Gister is het erop gekomen, vandaag nog 1 klein muurtje, maar de eerste stroken die gister geplakt zijn zien er echt grijs uit…

Foto’s plaatsen lukt me nog steeds niet hier :x

Is het heel erg dun behang (komt de muur er doorheen?)?

Toen je het kocht was het roomwit/gelig? :think: (iemand die dat kan bevestigen :lol: )

Ik zit te denken aan het behang in mijn slaapkamer… volgens mij duurde het daar wel iets langer dan 1 dag voor het echt goed was opgedroogt… ik schrok me eerst ook rot hoe grijs het leek, is wel redelijk goed opgedroogt … :think:

waarom ga je geen staaltjes halen en zoek je een kleur die erbij past. Dan kun je van het grijze behang wat je hebt gekocht mooie letters (misschien de naam) uitknippen en die over de strook die je gaat opplakken plakken!

Geeft mooi eenheid!



Wel bijzonder dat de kleur thuis anders blijkt, misschien moet he tnog drogen en verkleurt het nog hahaha



Succes!

Hmmmm…lastige



We hebben hier donkerbruin met aluminium wat ik wel bij elkaar vind kleuren (gelukkig :mrgreen: ), maar je hebt zoveel tinten grijs en bruin dat het heel lastig is een mooie combi te maken…



Kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent, ik hoop voor je dat het als het goed gedroogd is wel de kleur is die je had uitgezocht! :pray:

Vind bij grijs limegroen of aqua blauw altijd mooi…

GAat vast goed komen met dat kamertje van jullie…

ik denk dat bruin (heel donkerbruin) er wel bij zal passen.



maar aquablauw ook. wij hebben zo een hele kamer.



maar misschien droogt het nog op… :thumbup: :thumbdown:

Grijs en bruin kunnen in principe prima bij elkaar hoor, of jij het leuk vindt is natuurlijk een tweede :wink: En het ligt ook aan de kleur grijs en de kleur bruin die je hebt natuurlijk. Maar ik zou het inderdaad nog even een dagje de tijd geven om het goed te laten drogen en dan nog eens kijken wat voor kleur het echt is en wat JULLIE er het mooist bij vinden staan :thumbup: Succes :thumbup:

@Marite wrote:

Is het heel erg dun behang (komt de muur er doorheen?)?

Toen je het kocht was het roomwit/gelig? :think: (iemand die dat kan bevestigen :lol: )

Ik zit te denken aan het behang in mijn slaapkamer… volgens mij duurde het daar wel iets langer dan 1 dag voor het echt goed was opgedroogt… ik schrok me eerst ook rot hoe grijs het leek, is wel redelijk goed opgedroogt … :think:




Hier dacht ik ook gelijk aan. Als je nu een restje behang ernaast houd is die dan dezelfde kleur als op de muur?? Want het kan met het drogen te aken hebben. Ik dacht ooit bij een kamer dat het behang op de ene muur anders was dan op de andere maar het was een andere lichtinval.

Grijs en paars is heel mooi bij elkaar :thumbup:

Bedankt voor het meedenken allemaal! :angel:



Het lijkt me nu wel droog, en nog steeds is het witgrijs…met af en toe een plekje waarvan ik denk tja dat is wat gelig :think: Raar behang. Nou ja misschien lijkt het ook wel anders als de vloer erin zit en de meubels erin staan.

Fuchsiaroze zou heel mooi staan idd, dat denk ik ook wel, alleen wachten we daarvoor even de echo op 17 dec af :shifty: :wink: Misschien heeft de vk die de 20 weken echo maakte zich verkeken en dan ligt er een jongetje tegen een knalroze muur aan te kijken, ook zo sneu he? :lol:

Paars ook, maar dat vind ik ook alleen leuk bij een meisje…

Nou we hebben nog een paar weekjes bedenktijd 8)

Bij grijs kan je heel veel kleurtjes combineren. Lars zijn kamertje is grijs-wit. Klinkt sober, maar dat is het absoluut niet. Het ziet er heel rustig uit. Aquablauw zou er ook goed bij kleuren en voor een meisje is grijs met fuchsiarose weer erg mooi! Bruin zou ik denk ik niet doen. Succes ermee!