Hoi,
Luca heeft last van 1 oogje, dat heeft hij op het kdv opgelopen.
Het oogje traant nogal.
De HA post is al gesloten, is er nu iets wat ik eraan kan doen?
Behalve morgen bellen
Als je het wil schoonmaken, doe dat dan met gekookt en afgekoeld water. Liefst met een steriel gaasje. Liever geen watje (pluist) Beweeg dan van buiten naar binnen. Dit kan geen kwaad.
pas na 3 dagen doen ze er wat aan.
schoonhouden met afgekoeldkokendwater.
kan verder hellemaal geen kwaad als je het schoonhoud is het meestal binnen een dag over.
sterkte.
@monique wrote:
pas na 3 dagen doen ze er wat aan.
:shock:
Ligt er denk ik maar helemaal aan wat het is. Misschien heeft hij wel een vuiltje in zijn oog ofzo. Als het morgen niet minder is zou ik dus wel even laten kijken. Beter 1x teveel dan 1x te weinig. Zeker met ogen.
@Sis wrote:
@monique wrote:pas na 3 dagen doen ze er wat aan.
:shock:
Ligt er denk ik maar helemaal aan wat het is. Misschien heeft hij wel een vuiltje in zijn oog ofzo. Als het morgen niet minder is zou ik dus wel even laten kijken. Beter 1x teveel dan 1x te weinig. Zeker met ogen.
vaak traant het er van zelf uit en als het erg heftig wordt en erger natuurlijk altijd bellen.
maar ik zei het alleen omdat mij verteld was door ha.
maar als je er zelf niet prettig bij voelt altijd bellen natuurlijk.
Ja kijk, ik reageer nogal heftig op oog-dingen omdat ik zelf uitgebreide oogproblemen heb. Drie dagen wachten is echt een eeuwigheid in mijn ogen en met mijn ogen. Misschien daardoor een beetje een gekleurde reactie van mij.
Hij heeft het op het kdv opgelopen, het is besmettelijk zeggen ze maar de kinderen hoeven daarom niet thuis te blijven. Meer kinderen hebben het dus.
Oh… Joas had dit ook, kwam allemaal prut uit enzo, heb er niet eens bij stil gestaan er een arts naar te laten kijken :roll: Ging hier vanzelf weer over hoor! :thumbup:
hier ging het niet over, dus na 2 of 3 dagen de arts er naar laten kijken. kregen er druppels voor en ging al heel snel weer beter.
Het lijkt vandaag alweer wat minder te zijn, we hebben het schoon gehouden.
Nu maar afwachten of het gewoon weer over gaat :think:
gelukkig maar. hopelijk gaat het dan vanzelf over.
waarschijnlijk overbodig, maar wel even in de gaten houden he? want als het een ontstekinkje is dan gaat het volgens mijn ervaring niet vanzelf over.
onstoken oogjes is zeer besmettelijk, als je het ene oogje hebt schoongemaakt met een gaasje dan dat gaasje niet gebruiken voor het andere oogje. Gewoon een nieuw schoon gaasje gebruiken.