Onzekerheid

Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Niek, 32 en zit sinds 2 jaar in de mmm. We zijn al ruim 5 jaar bezig.

In oktober 2005 en in december 2006 hebben we een miskraam gehad en vanaf januari zijn we bezig met IUI. We hebben wo 2 april de 3e behandeling gehad.

Zo, even in vogelvlucht :wink:

Mijn vraag: vanmorgen heb ik een test gedaan. Ik weet het, te vroeg. Morgen is de behandeling dus 2 weken geleden maar ik kon gewoon niet meer wachten. Nu was er een heel licht blauw streepje te zien ( naast de controle streep dus). Kan dat iets positiefs betekenen? Mijn ‘kwaaltjes’ zijn minder dan bij de vorige zwangerschap dus ik durf zelf niet zo veel te hopen maar mijn man zegt al ruim een week dat ik zwanger ben. Ik zal sowieso over een paar dagen nog een keer een test doen hoor maar ik wil het eigenlijk gewoon NU weten :wink:

Doordat ik ook Progestan gebruik duurt het dus nog zeker 5 dagen voor ik evt ongesteld zou worden…

Heeft iemand zoiets eerder bij de hand gehad? Zou ik morgen al weer kunnen testen en kan het dan duidelijke zijn of raden jullie aan toch gewoon nog een paar dagen te wachten voor een 2e test?

Voor iedereen een knuffel die ook in spanning zit, of die het juist even niet meer ziet zitten. En natuurlijk voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs, Niek

heb je pregnyl gebruikt?

Niek, allereerst van harte welkom!!!

Normaal gesproken zou je 2 weken na de iui al kunnen testen. De pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam. Dus in principe zou het dus idd raak kunnen zijn.

MAAR ik weet niet hoe het zit met progestan bolletjes, die heb ik nooit gebruikt. Ik weet wel dat bij het iui gedeelte iemand is die ook progestan bolletjes moest gebruiken. Dus misschie dat je daar ook je vraag kunt stellen.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41069&start=945

Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs, Chantal

Ik heb idd Pregnyl gebruikt maar dat was dus op 31 maart dus dat kan het niet meer zijn lijkt me.

De progestan heeft geen invloed op de uitslag van de test omdat dat om andere hormonen gaat.

Ik hoop het zo…maar ben zo onzeker en bang voor de uitkomst.

Maar ja, ik weet dat ik niet alleen ben en het alleen al hier even babbelen sleept me het dipje even weer door. Wat is nu nog een paar dagen wachten… :shifty:

als de progestan geen invloed heeft op de uitslag…

ga ik je feliciteren!!!

Enne anders over paar dagen nog een test doen. Heb je geen foto van de test???

Liefs, Chantal

Hoi Niek,

Wat is een paar dagen wachten? Hier leek het weken te duren. Wij hebben zelf ook de hele mm doorlopen iui/ ivf en dit klinkt als positief nieuws. Wanneer mocht je van het zkh testen? Wij altijd 15 dgn na de behandeling.

Ik ga ervan uit dat een positieve test in dit geval dus echt komt van een zwangerschap en niet meer van de medicijnen :smiley:

Tja, wat is een paar dagen wachten, dat zegt mijn man oke :lol: Maar ja, dat is wel iets wat ik heel erg moeilijk vind. Ik wil het gewoon NU :wink:

In het ziekenhuis hebben we het er niet over gehad wanneer ik zou mogen testen. Ik heb vandaag weer een test gedaan en weer een lichte streep. Ergens borrelt er zeker wel hoop op maar toen ik de vorige keer zwanger was had ik 1 dag voor de NOD al een dikke streep vandaar dat ik nu toch voorzichtig ben. En bovendien hebben we al zo vaak de teleurstelling gehad dat ik toch bang ben dat het weer niet goed zal zijn…

Maar oke, ik ga lekker wat afleiding zoeken, morgen lekker werken en dan ga ik vrijdagmorgen voor een volgende test. Het moet gewoon goed komen :pray:

Spannend hoor!!

Even een update;

ik ben idd zwanger :smiley:

Ik ben zo blij!

Tegelijk voelt het raar en onwerkelijk en durf ik het nog steeds niet echt te geloven…

Nog een maandje wachten en dan mag ik naar de gyn voor een echo.

Allemaal bedankt voor jullie berichtjes.

Liefs, Niek

:vlinder:

gefeliciteerd!!

gefeliciteerd geniet ervan!

Niek gefeliciteerd!!!

Geniet van het moment!!! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe.

Liefs, Chantal

Gefeliciteerd. :dance:

gefeliciteerd!!

Super zeg, gefeliciteerd :thumbup:

Dank jullie wel voor de felicitaties, het wordt steeds echter :smiley:

Sterkte voor iedereen die nog wacht :thumbup: