Onzekerheid maakt je gek en is duur

Hoi hoi

Na 1,5 jaar klussen was ik toch eindelijk zwanger dmv clomid. Helaas is dit geeindigd in een miskraam.

Ik had voor de zwangerschap geen eisprong. De gyn zei dat deze misschien uit zich zelf kan komen na een zwangerschap en wordt er dus nog gewacht met het starten van de clomid.

Inmiddels zit ik weer op cd 33 na de curettage, en nog steeds geen tekenen van ongi, wat ik ook niet ga verwachten.

Inmiddels ook al een test gedaan, deze was negatief. 21 december mag ik pas terugkomen. Hoeveel testen zou ik tegen die tijd gedaan hebben? Dure hobby, maar voor je gevoel is het fijner als je zekerheid heb.

Meiden die dit hebben meegemaakt, hoe gingen jullie hiermee om?

Liefs, Janine

Pfff helaas zit ik er nog midden in… Bij mij was het anders om… 2 jaar geleden een mk gehad… Gewoon netjes eisprong en rond dag 30 menstruatie… Na mijn mk is mijn hele huishouding op zijn kop gegaan…

Kwamen cyclussen voor van 70 dagen… Dan weer 60… Dan weer 40… GEK werd je er van… EN maar testen… En zeker in het begin… Toen aan de clomid… Maar doordat ik zo heftig reageer daar op zijn met vorige maand ermee gestopt… Hebben het een half jaar geslikt… Huwelijk bijna naar de knoppen… En geen eisprong… Ook niet met de clomid… Zelfs de dubbele dossis niet… En ook kwam mijn menstuatie niet netjes op dag 28…

Tja hoe ga je er mee om ??? Ik of eigenlijk wij hebben besloten er niet mee door te gaan… We zien wel waar het schip strandt… Enne ik ken het… Ik bleef ook maar testen kopen… Denk dat ik wel voor 1000euro gekocht heb…

Maar jij moet misschien nog even je lichaam de kans geven… Je hebt pas een MK gehad… Je lichaam heeft wel even nodig om te herstellen…

Succes meis !

Hey Janine,

Ik heb het dan wel niet meegemaakt, maar kan me goed voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Hoe voel je je verder? Voor je MK en Clomid had je toch geen eigen cyclus of ben ik nu in de war?

Anders misschien nog eens bellen met je gyn voor een inw. echo op korte termijn? Ze kan dan iig zien of er wat gebeurd binnenin en mocht dat niet het geval zijn dan mag je misschien wel eerder weer starten? Zo voorkom je dat je jezelf helemaal gek maakt en die testen zijn indd niet goedkoop, en het is zo balen als je telkens maar 1 streepje ziet staan!

Veel succes, leef met je mee hoor!! :-*

Liefs

Mar