Onzekerheid advies nodig

Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier.
Ik heb een heel medische verleden achter de Rug.
Na de iui en ivf ben ik gestopt met proberen en de hoop opgegeven. Met mijn nieuwe vriend was ik binnen 4 maanden zwanger spontaan terwijl de dokters hadden gezegt heb nog maar 1 %kans op spontaan.
In 2016 gestopt met anticonceptie omdat ik me er niet lekker van voelde en eigenlijk wel nog een baby wilde mocht 't lukken. Maar omdat ik dacht dat ik ongesteld was en 't niet stopte was ik na de dokter geweest enkreeg een naproxen kuurtje om m’n lichaam te reinigen. Mocht 't dan niet over gaan dan moest ik terug voor hormonen kuur. Ik zei tegen de dokter heb geen anticonceptie en m’n borsten doen pijn. Maar moest dat kuurtje maar pakken. Toen ik na dokter belde voor die hormoon kuur dacht ik ga eens een test doen. En ik schrok me kapot. Voor ik kon kijken welk streepje was voor controle had ik al 2 streepjes. Kon het niet geloven want in die 3 jaar 100de testen gedaan die negatief waren. Gelijk na apotheek gegaan en een clear bleu test gehaald en er stond 2-3 wken zwanger plus2 weken bij optellen was ik dan 4 a 5 weken zwanger. Ivm mijn verleden 's middags al afspraak bij dokter de volgende dag kon ik terecht bij de echoscopiste. Vol spanning super blij na daar om bbm uit te sluiten.
Ze zei 't is nog te vroeg om iets te zien denk dat je net 4 weken bent kom volgende week nog maar keer terug. Dat was dus vandaag. De afgelopen week de ochtend misselijkheid gehad m’n borsten doen nog steeds pijn. Dood moe ben ik. Maar ze zei dat er nog niks zichtbaar was en dat ik moest rekenen op miskraam.
Ik voel me zwanger en anders dan normaal en lees zoveel dat bij sommige pas na 6 weken iets word gezien. Ik zelf als ik op 'm gevoel moet vertrouwen geloof ik haar niet en denk ik dat 't nog niet zichtbaar is. Als 't goed is zou ik misschien nu 5 weken moeten zijn. Wie kan mij raadt geven?
Want ik weet niet wat ik moet geloven.

Groetjes

Hai,
Als je twijfelt aan deze uitkomst en degene die je dit vertelde ga dan eens naar een ander voor een second opinion, dat recht heb je en zou ik zeker gebruiken. Je zou niet de eerste zijn waarvan ze zeggen dat iets niet kan en het toch blijkt te zijn gebeurd.

Hou er alleen wel rekening mee dat het kan zijn dat jij het gevoel graag wilt vast houden zwanger te zijn en daardoor misschien minder helder uit elkaar kunt houden wat je voelt en wat je zou willen voelen.

Met jou geschiedenis zou ik zeker met beide mogelijkheden rekening houden.
Uiteraard kan het nog niet zichtbaar zijn maar het kan ook zijn dat het toch een miskraam was.
Ik gun jou oprecht dat je zwanger bent!! Ik zal ook voor je duimen dat dat het geval is…
Maar rekening houden met dat het niet meer zo is, is denk ik wel verstandig omdat het nieuws dan alleen naar mee kan vallen.
Mocht je er van uit gaan dat je zwanger bent en blijken dat je toch niet meer zwanger bent dan is de klap ben ik bang heeeeeeel hard…
:four_leaf_clover: heel veel geluk met het uitzoeken… Ik hoop oprecht dat ze het mis hebben tot nu en je volgende week gewoon in blijde verwachting bent zoals jou gevoel jou verteld!!:four_leaf_clover::four_leaf_clover:
Liefs Lysanne

Nu bij mij hebben ze met 5 weken ook gecheckt op bbz omdat ik zoveel buikpijn had. Ik hoor daar niks over bij jou, dus ik denk eigenlijk dat je vooral rustig moet blijven en kan idd zijn dat het pas met 6 weken zichtbaar is. Wat voor soort echo hebben ze gedaan, inwendige??? Als het uitwendig was via de buik, hangt het ook ervanaf of je een beetje een buikje hebt of niet, dus wacht het af en bekijk het week per week. Overigens zagen ze bij mij wel iets toen met een uitwendige, maar een week later bleken het er 2 te zijn.

O ja, en je weet helemaal niet zeker hoeveel weken je bent, dus ik zou me echt rustig houden en het week per week zien. Verlies je nog steeds bloed?

Veel succes ik wens het je echt!:heart: