onzekere peuter

lente is nu 3 jaar en de laatste tijd lijkt het wel of ze heel onzeker is,

ze gaat niet graag meer naar school, ze wil bij mij blijven, als ze bij haar vriendinnetje is, wil ze binnen no time weer naar mama.



ze is ook erg dwars, luisterd slecht en vraag wel eens of ik nog blij met haar ben, heel zielig, daat gaat echt door mijn moederziel heen hoor.



kan het aan de leeftijd liggen, of dat ze vaak ziek is geweest het afgelopen jaar, of dat ze nog een baby broertje heeft die natuurlijk wel vaker bij mama is?



ik weet het niet hoor, ik hoor graag van jullie!!



liefs van rose :-*

Lijkt me inderdaad hartverscheurend dat ze vraagt of jij wel nog blij met haar bent en dat op zo’n jonge leeftijd! :? :hug:

Ik herken het niet … kan je er moeilijk mee helpen.

Misschien een fase? :think: :-*

Hier ook een onzekere peuter,

Damian word 21 oktober 3 jaar.Maar soms weet ik niet wat ik met hem moet,Luistert soms erg goed,en soms gewoon helemaal niet.Wil haast ehel de dag dat je hem til ( Lees hij weeg 20 kilo)En als je zeg dat dat niet gaat.Dan is hij boos en blijf huilen en gillen tot je hem pak,

zo net nog,we waren het centrum in geweest MET de duowagen.Omdat hij ook bang is waar mensen zijn.Toen waren we even bij action en hij loop zolang een pad leeg is,komt er iemand aan blijf hij stilstaan , op een gegeven moment wilde hij getilt worden maar heb P hem in de wagen gezet,Gelukkig ging dat wel goed.

Weet niet of dit hetzelfde is als bij jou maar ik ken je onzekere gevoel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik denk dat het ook aan de leeftijd ligt hoor:

ik probeer haar zoveel mogelijk te laten merken dat mama van haar houdt,



morgen gaat ze weer naar school, eens kijken hoe ze dan is…



bedankt voor jullie antwoorden hoor, stelt me wel wat gerust :thumbup:



liefs van rose :-*