Onzeker!

De titel zegt het al…



Maandag hebben we de 20 weken echo…en ik ben zoooo zenuwachtig en bang.

Bij Esmée was het allemaal wat rustiger omdat we niet wisten wat ons te wachten stond,maar nu weten we zo goed wat het betekend een gezond kindje te mogen krijgen.

Pff, geen idee hoe ik mezelf moet opladen…ben er down van…



Ff van me af zeuren in dit topic dus

:oops:

hier even een dikke knuf :hug: :hug:

probeer te blijven genieten.

zodra je zwanger bent komen de angsten en die blijven voor altijd en steeds weer voor iets anders. laat de angsten je niet overheersen :hug:

meid alles is vast goed hoor en ga je je nou daar al druk ommaken en strax lig je daar op die bank met je blote buikie en zie jeje kleine wonder weer en dan ben je helemaal aan het genieten er van en dan heb jij je zo druk gemaakt het hele weekend over niks , dus denk liever er aan hoe je heerlijk maggaan genieten van je moppie ipv bang zijn , een beetje is normaal hoor maar je moet ook zeker genieten :inlove: :inlove: :-* :-* veel succes he meid :-* :-*

Tijdens deze zwangerschap was ik voor alles bang. Miskraam, handicap/ziektes, noem maar op. Helemaal het tegenovergestelde van de eerste zwangerschap. Ik denk dat het heel natuurlijk is.



Ik denk ook dat wanneer je op zo’n zwangerschap/geboorte geconcentreerde site als deze zit, je meer geconfronteerd word met de ‘donkere’ kant van zwangerschap/bevalling. Ik had er nooit bij stil gestaan dat er iets fout kon gaan, tot ik sommige van de andere verhalen hier las (Hennie… :kaars: ).



Adem in, adem uit. Laat het even over je heen komen, en dan met volle moed naar de scan. Zodra je baby begint te schoppen vallen de stukjes wat meer op hun plaats. Success!



:hug: :-*