onzeker, wie herkent dit?

Dag allemaal,



Afgelopen zondag heb ik een zwangerschapstest gedaan en ik blijk zwanger te zijn. In die week die erop volgde heb ik weer een test gedaan en die bleek ook positief.



Maar vanmorgen in mijn urine zat ik van die kleine rode draadjes…geen idee wat het is en of mijn ongesteldheid weer begint of niet. Het is miniem, maar toch maak ik me zorgen. Huisarts gebeld natuurlijk, maar ik werd “afgewimpeld” met de mededeling dat ik volgende week nog maar een keer een test moet doen…afwachten zei hij…



Ik baal hier wel van, want dit maakt me onzeker. Heeft iemand misschien ervaring hiermee?



Volgens mijn eigen berekening zou ik ongeveer 6 weken zwanger zijn. Heel pril natuurlijk…



Ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen.

het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn… (het eitje nestelt zich in het baarmoederslijmvlies en hierbij kan wat bloed vrij komen dat je nu dus verliest)

Wacht even af, mocht je krampen krijgen en veel helder bloed verliezen zou je even contact kunnen opnemen met een verloskundige… (huisartsen kunnen soms nogal grof doen vind ik)…

Dan kan je evt een echo krijgen…



gr patricia