Onzeker na echo 6wk. 1 dag

Hallo,



Vandaag heb ik een vroege echo gehad en er was een vruchtzakje te zien wat precies overeenkomt met 6 weken en 1 dag (klopt ook met mn eigen berekening) maar verder was er nog niets te zien…ze dacht dat ze heel vaag het hartje zag kloppen…Moet nu volgende week donderdag terug voor nieuwe echo, volgens haar was er niets vreemds te zien waardoor het fout zou zitten ofzo…maar toch ben k zo bang nu…bang dat er niets in de vruchtzak blijkt te zitten…k weet dat het ook heel vroeg is, en het wel vaker voorkomt dat je dan nog geen hartje ziet, maar er moest toch wel IETS te zien zijn? Op zn minst een vruchtje?

Het maakt me zo bang…en volgende week donderdag lijkt nu nog zo ver weg :frowning: Komt het vaker voor dat er met 6 weken niet eens duidelijk een vruchtje te zien is?

dat was bij mij ook zo

een week later wel een kloppend hartje,dus er is nog hoop :pray:

Zal ik je dan ook maar gerust stellen? :inlove: :-

Bij mij zagen ze helemaal niets met 6 weken en 5 dagen, een legr vruchtzak, mijn lichaam kreeg 1,5 week de tijd om t los te laten, ik verloor met 5 weken al een drupje bruin bloed en gyn. Dacht dat mijn lichaam al een start was aan t maken. Mar na een week, extra misselijk zijn en, wachten was ik t zat, kon t niet maar aan en besloot maar te bellen voor pillen om een miskraam op te wekken, helaas( of is t geluk :think: ) was mijn eigen gyn er niet en had even een ander, die wilde weten hoe t ervoor stond enzo omdt ze me ook nit kende maar toen ze de echo maakte zagen we een prachtig kindje mt hartslag, duidelijker kon niet!

Beide artsen kunnen niet verklaren hoe ze t met 5,5 en 6,5 weken niet hebben gezien, maar t resultaat mag er wezen en zie mijn jongste/onderste banner :inlove: :dance: :inlove:

Dus ja, ze kunnen soms, onverklaarbaar, de kindjes minder goed in beeld krijgen. Dus ik duim voor je vooral omdat ze al t idee had dat ze een hartje zag :pray: :-

Hier ook met 6 weken een echo gehad (ivm spoed ziekenhuis). Ook enkel een vruchtzakje en meer niet… Heel vaag was er soms iets te zien. 2 weken later een prachtig vruchtje met een kloppend hartje. Ons resultaat is vandaag 4 maanden. Maak je dus echt niet te druk…

Thnx meiden…stelt me toch weer iets geruster…was gaan internetten en las zoveel verhalen van meiden die al wel wat zagen in week 6…en de verhalen die ik las waarbij ze niets zagen liepen allemaal verkeerd af…dus dat maakte mn angst alleen maar groter :oops: heb mezelf voorgenomen om er maar op te vertrouwen dat het goed zit…en k hoop dat het snel volgende week donderdag is.



mama_chantal Wow meid, wat een bijzonder verhaal! Maargoed dat ze toen toch nog een echo gemaakt hebben!

Misschien lag het kindje gewoon wat verder weg? Ze zag het toch vaag kloppen dacht ze?



Als zij niets gezien heeft wat erop zou wijzen dat het mis is, zou ik daarop vertrouwen.



Maar ik snap echt wel dat je hier onzeker van wordt, het is toch niet helemaal waar je op hoopte :hug:

Ach meid, toch :hug:

Maak je niet te druk. Die echo is nog wel heel erg vroeg hoor.

Bij mij werd er pas een echo gemaakt bij 7 weken omdat het daarvoor allemaal nog te moeilijk te zien is.

Misschien ten overvloede, maar jouw verhaal is zoooo herkenbaar voor mij dat ik toch even wil reageren!



Hier met 6w en 5 dagen niets meer te zien dan een vruchtzakje…

En nu bijna 31 weken zwanger!



Houd het vertrouwen en heb geduld tot de volgende echo (heeeeeeeel moeilijk, maar het is helaas niet anders)

Duim ontzettend voor je mee meid :pray:



Waarom had jij al zo vroeg een echo trouwens?

Hoi hoi



Ik duim voor je!



Ook hier met 5 en 6 weken niets te zien, alleen een beetje vaag iets.

Ik werd ook gek en onzeker, echt balen. Ik weet dat dat dus gewoon kan en de VK was superpositief en ging er gewoon van uit dat het goed zat. Dat hebben we toen ook maar gedaan en gelukkig maar, maar het is goed gekomen (so far so good)



:-*

Bedankt allemaal voor de reacties…ben er gelukkig al wat geruster op en kijk met goede moed uit naar Donderdag…Het maakt je indd heel erg onzeker, spoken gelijk allemaal dingen door je hoofd en googlen werkte ook niet positief :roll:



Cin was eigenlijk zonder bepaalde reden dat k zo vroeg echo had…is mn eerste zwangerschap en toen ik de vk belde om een afspraak te maken bood ze deze datum aan voor eerste echo…dus ik had zoiets van, waarom niet haha…lekker snel! Maargoed, achteraf gezien had de echo beter iets later kunnen zijn misschien :think:



Hopelijk over 6 dagen goed nieuws :pray: :inlove:

Morgen is het dan zover :pray: Ben zo zenuwachtig…hihi maar ergens heb ik er nu wel een goed gevoel over :slight_smile: :oops:

Succes meid! Denk aan je :pray:



Hoelaat moet je?

Bedankt :slight_smile: moet al om 9uur…dus lekker vroeg!

sorry, zie nu dat mijn vraag erg kort door de bocht staat geschreven. Maar dat is wel fijn zo vroeg! Duim duim.

veel succes :pray:

Hoe was je echo???



Hoop dat het duimen heeft eholpen!

wachten duurt altijd lang… ik hoop voor je dat je goed bericht hebt gekregenv andaag…

Hebben een mooi klein frummeltje gezien van 1cm. MET kloppend hartje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :inlove: :dance: Gefeliciteerd! :inlove: :dance: