Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Hier ons verhaal!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=106999&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Gefeliciteerd met jullie zoontje!

Prachtig kindje, prachtige naam!

Lieve meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Het gaat heerlijk hier. Hoewel ik het maar steeds niet hardop durf te zeggen. Marijn ging ook als een trein in de kraamweek en daarna was het 12 weken ellende… Vooralsnog lijkt Jorrit een tevreden menneke. Vannacht voor het eerst de hele nacht in zijn wiegje geslapen. half 12 de laatste voeding, toen om half 5 en om half 9 weer. Wat was het zalig wakker worden vanmorgen en ik hem zo in zijn mooie smoeltje keek… Maar goed, nogmaals, ik durf er niet op te hopen dat hij zo tevreden blijft. De eerste 12 weken met Marijn hebben er voor gezorgd dat ik nu lijk te wachten op het moment dat het met Jorrit ook ‘mis’ gaat.

Desalniettemin geniet ik me weer suf. De vorige keer zaten de buren in een mega verbouwing, was Marijn dus zo onrustig en nu is er rust in de tent. Heerlijk! En nu maar duimen en bidden dat dat zo blijven mag!

Wat een heerlijke laatste update meid! Dat genieten isje gegund :thumbup: :-*

En ik bid en duim gewoon lekker mee dat het zo mag blijven :thumbup: :pray:

Geboortekaartje:

Met mijn jongsten <3

Hey stralende mama,

Mag ik je nog even feliciteren met jullie 4e wonder!

Prachtig hoor, geniet er lekker van samen met de meiden!!!

Aiaiai dat ventje heeft 4 moeders… :shifty:

Maar nogmaals; geniet en ook ik hoop en bid dat Jorrit net zo relaxt blijft als hij nu is… :-* :inlove:

Leuk geboortekaartje!!

Ohhh en die foto!! Die is zooooo mooi! :inlove:

Je straalt en kids ook. Jor.rit die zo mooi met open oogjes kijkt :inlove:

Kiek dat dan een straaaaalende kraamvrouw zijn!!! :inlove: :inlove: :inlove: Jeeh Marion, echt een super mooie foto :thumbup:

Ow en het geboortekaartje vind ik ok erg leuk! Mooie tekst ook :thumbup: :-*

Gefeliciteerd Marion :inlove: :inlove: :inlove:

Wat zie jij er ook weer prachtig uit en wat een ontzettend knap kind heb je weer op de wereld gezet :inlove:

Wat is mijn oliebolletje dan al weer een beer 8)

GENIET!!!

Gefeliciteerd en wat een schitterende foto!

Mijn vriendje vandaag…

knapzakkie… :inlove:

:mrgreen: :-*

Ohooooo :inlove: :inlove: :inlove:

wat een mooi mannetje

Hij is zooo mooi! :inlove: :inlove: :-*

wauw Marion, wat een heeeeeeeeeerlijk kindje heb je daar !

goh, ik tel héééééééél erg af naar het moment dat ik mijn tweede kleinkind kan zien. ben ook zooooooooo benieuwd hoe hij er uit zal zien.

en nu ik Jorrit zie, wordt dit gevoel alleen maar erger… :wink:

liefs

Gerda

Ik kan het me voorstellen Gerda. Ik heb de laatste zwangerschapsweek ook echt niet leuk gevonden en dat was voor een groot deel omdat ik zo nieuwsgierig was naar mijn mannetje… Sterkte nog even!

:-*

Gerda

Marion! Tjee…ik ben hier heel lang niet geweest…Ik zag plots blauwe lettertjes in je onderschrift.

Wauw, wat een prachtig geschenk hebben jullie van Hem gekregen. En een betere reden om een kindje te houden en welkom te heten is er niet.

Ik ben niet zo erg uitdragend van mij geloof op internet, maar ik denk hier altijd aan:

Hij zal jullie leiden, Hij gaat met je mee op je reis, loopt al die tijd naast je ,voetstappen naast de jouwe, en als er geen voetstappen meer naast je staan…omdat het moeilijk gaat, het leven lastig is…is dat niet omdat hij er niet is, maar omdat Hij je gedragen heeft.

Heel veel geluk met jullie prachtige gezin, al komen mijn felicitaties wel wat laat.

:wink: