Onze medewerkers zijn nog in gesprek.......

…een ogenblik geduld graag.





…hoor ik nu al 25 minuten in mijn oor :evil: :evil: :evil:



En als ik ze ooit nog aan de lijn krijg, ben ik in 25 seconde klaar…maarja…ik moet de autoverzekering opzeggen nu we onze auto hebben verkocht.

ben je nog aan het wachten???

en???







:shock: :shock: :shock:

Ik krijg nu toch wel de neiging om op te hangen :? :?



Mijn oor staat in de fik en ik moet ook verder :?

tot hoelaat kun je ze bellen, bij cb achm… kan het tot 21.00 uur geloof ik. zou het gewoon later nog eens proberen, bv rond etenstijd

Hehe…ik wilde net ophangen…ik dacht: wacht nog tot mijn klokje op 50 springt en toen kreeg ik iemand aan de lijn!



En idd…30 seconde en ik was klaar!

nou fijn dat het nog gelukt is

een autoverzekering kopen gaat meestal sneller dan opzeggen he. Die service nemen ze wel binnen 3x op :?

het is in ieder geval geregeld nu

En dan nemen ze op…en dan zeggen ze alleen “u moet uw vrijwaringsbewijs opsturen” en dan is het klaar.

jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen (had je je dat lange wachten kunnen besparen).





Heb bij 2 verzekeringsmaatschappijen gewerkt :wink:

@Kiddo wrote:

nou fijn dat het nog gelukt is

een autoverzekering kopen gaat meestal sneller dan opzeggen he. Die service nemen ze wel binnen 3x op :?




Nou, dat gaat hier niet op hoor…autoverzekeringen is 1 lijn, of je nu wilt afsluiten of opzeggen!!

@Jacqueline wrote:

En dan nemen ze op…en dan zeggen ze alleen “u moet uw vrijwaringsbewijs opsturen” en dan is het klaar.

jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen (had je je dat lange wachten kunnen besparen).





Heb bij 2 verzekeringsmaatschappijen gewerkt :wink:




Ook dat is niet het geval! Ik kan het gewoon telefonisch opzeggen zonder dat ze het vrijwaringsbewijs willen hebben. We hebben vorig jaar ook een nieuwe auto gekocht en toen ging het hetzelfde!!

Ik kijk er trouwens van op…ik zou het vrijwaringsbewijs nooit opsturen, die wil je toch zelf houden als bewijs dat de auto niet meer van jou is?!

kopie van het vrijwaringsbewijs is meestal voldoende… het origineel moet je nooit opsturen… toch?

pfffffffffffffffffff, vreselijk…



succes

Klopt, kopie van het vrijwaringsbewijs.



Vreemd dat je het zo telefonisch kan opzeggen. Raar idee dat iedereen dan zomaar je autoverzekering even kan opzeggen… :think:

@Jacqueline wrote:

Klopt, kopie van het vrijwaringsbewijs.



Vreemd dat je het zo telefonisch kan opzeggen. Raar idee dat iedereen dan zomaar je autoverzekering even kan opzeggen… :think:




Nee hoor, want niemand heeft mijn klantnummer van de verzekering!

Oké, dat begrijp ik. Maar ze helpen je dus, neem ik aan, niet als je bijv. alleen kenteken of postcode/huisnummer geeft?



Dan is het natuurlijk ook oké lijkt me.

@Joepie! wrote:

@Jacqueline wrote:
En dan nemen ze op…en dan zeggen ze alleen “u moet uw vrijwaringsbewijs opsturen” en dan is het klaar.

jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen (had je je dat lange wachten kunnen besparen).





Heb bij 2 verzekeringsmaatschappijen gewerkt :wink:




Ook dat is niet het geval! Ik kan het gewoon telefonisch opzeggen zonder dat ze het vrijwaringsbewijs willen hebben. We hebben vorig jaar ook een nieuwe auto gekocht en toen ging het hetzelfde!!




Dat is echt heel gek :think: :think:



Wat is dat voor verzekering??? Wij hebben altijd het vrijwaringsbewijs op moeten sturen (kopie)