Onze Lotte is ziek!!

Hallo,



Ik moet even mijn ei kwijt hoor en ik weet dat dat hier goed kan! Lotte is namelijk ziek! Ze is al heel lang verkouden, maar we dachten dat ze dat steeds opliep op het KDV. Nu is ze echt een schone slaapster, maar vannacht werd ze ineens huilend wakker, echt heel zielig. We dachten als eerste aan een poepbroek, maar dat was het niet. Ze wilde ook niet drinken en bij een boer leek ze veel pijn te hebben. Terwijl manlief een zetpil gaf, belde ik de huisartsenpost. We moesten de zetpil even afwachten, maar ze bleef huilen, wel iets rustiger. Wij toch maar met haar in de auto. Begon ze ineens te lachen en te spelen. Zo konden we niet bij de huisartsenpost aankomen, dus hebben we, om half 4 's nachts, maar een rondje door de wijk gereden! Daarna is ze als een blok in slaap gevallen. Vanmorgen leek er niets meer aan de hand. Totdat ze bij mijn schoonouders was. Daar kreeg ze vreselijke koorts en vanmiddag is manlief haar maar komen halen en is hij met haar naar de (vervangende) huisarts gegaan. Ze blijkt een dubbele oorontsteking te hebben en lichte bronchitis. Ik heb net de koorts opgenomen: 39,6. Maar nu ligt ze heerlijk te spelen. Alleen aan haar ogen zou je nog kunnen afleiden dat ze ziek is. Maar dat alles kan zo veranderen bij haar. Zeker als de zetpil uitgewerkt is. Ik hoop wel dat we een goede nacht tegemoed gaan. Ik heb wel alvast het KDV voor donderdag en vrijdag afgebeld en ik heb vrijdag een vrije dag genomen en manlief donderdag. Morgen ben ik altijd al vrij. Ze wil namelijk het liefst bij ons zijn… Het is wel heel vertederend nu ze wat rustiger is…



Dikke knuffel van Viratine

Beterschap voor Lotte. Ik hoop dat ze snel weer helemaal de oude is :-*

Beterschap voor je meisje!