Heel veel succes morgen, en de komende tijd.
en hopelijk voelt dommel zich snel weer goed, zodat jullie nog lang van hem kunnen genieten.
Hoi,
Wat een mooie hond :inlove:
Ik hoop dat alles goed mag gaan voor jullie en Dommel,leuke naam :inlove:
T, is en blijft spannend :kaars:
wat een moeilijke situatie maar ik zou hem ook een kans geven.
En gelukkig geven jullie hem die! Het is een prachtige hond en ik denk ook dat ie nu zo reageert omdat hij pijn heeft.
Ik weet niet of je er een beetje in gelooft maar misschien zijn bach druppels iets voor hem. Gewoon homeopatisch, kan geen kwaad. Maar helpt misschien wel na zijn operatie. Wordt gebruikt door de mens maar wordt tegenwoordig ook veel gebruikt bij dieren. Heb het zelf ook bij 1 van mijn honden gebruikt (angst) en dat heeft heel goed geholpen.
Je hebt verschillende remedies.
commerciële link verwijderd
In ieder geval sterkte en veel beterschap voor Dommel!
Hey Sil,
Wat moeilijk zeg, maar ik zou de keuze ook zo gemaakt hebben denk ik.
Heel veel sterkte morgen en hopelijk knapt Dommel weer snel op en blijven zijn waanbeelden weg :hug: .
Wat een mooie hond is Dommel trouwens zeg, kijk hem nou eens liggen :inlove:
Liefs Bianca
Dus omdat een hond zich niet goed voelt en daardoor wat minder kan verdragen zouden sommigen hem dan gewoon laten inslapen?
Sorry, maar dat vind ik echt wel erg hoor! Ik schrik daar van! :o
Het gaat hier wel om een levend wezen die nog volledig kan herstellen… Sommigen zouden hem zelfs niet eens een kà ns geven… heel verdrietig om te lezen …
Fijn om te horen dat jullie hem laten opereren en de kindjes moeten hem nu echt wel zijn rust gunnen, dat heeft hij nu nodig en ik vind het niet meer dan logisch dat hij zich verweerd, hij heeft pijn en wil met rust gelaten worden, dat moet simpelweg gerespecteerd worden i.p.v met adviezen te komen om hem te doen inslapen, wat een dierenliefde…
Ben er even niet goed van hoor…
Veel sterkte en succes morgen! :-*
Veel succes met Dommel! Ik hoop dat alles goed met hem komt, het lijkt mij naast een mooie ook een erg lieve hond op de foto! :inlove:
Ik schrik eigenlijk ook van bepaalde reacties hier! :oops:
Moeilijke keuze. Allereerst sterkte hiermee.
M’n eerste gedachten toen ik de eerste post lag was: de hond niet onnodig laten lijden en als de DA het adviseert laten inslapen.
Maar als ik verder lees denk ik ook: ja geef het een kans. Als die kans er is dan zou ik die ook nemen. Anders krijg je spijt. Maar ik kan het moeilijk beoordelen. Ik heb geen hond, nooit gehad en weet niet hoe het is een band met zo’n dier te hebben. Maar de veiligheid van kinderen mag ook niet in gevaar komen. En dat maakt zo’n keuze moeilijk. Want je weet gewoon niet wat er kan gebeuren en of er iets gebeurd.
Een buitenstaander zal snel zeggen: inslapen. Maar die weet niet hoe de band met de hond in het gezin is.
Wat je ook doet; doe wat je hart je ingeeft.
:hug:
fijn dat jullie een beslissing hebben genomen… moet zeggen had hetzelfde gedaan.
maar het belangrijkste is: dat jullie je goed bij de beslissing voelen.
succes vandaag met de operatie…
enne mooie hond… :inlove:
hoi Sylvia,
laat je nog ff weten hoe de ingreep verlopen is???
liefs
Gerda
Veel succes straks met de operatie van Dommel. Hopelijk komt alles goed en kunnen de kids nog lang van hun knuffelhond genieten.
Ik denk straks aan jullie :-*
Ik heb geen idee of jullie schat al is geopereerd, maar in elk geval van deze hondenliefhebbende kant ook heel veel sterkte gewenst. Lijkt me een hele goede beslissing die jullie genomen hebben.
Onze hond heeft in 2009 2 knieoperaties gehad. Nu heeft ze geen pijn meer maar ze loopt nog steeds niet helemaal goed en dat zal ook nooit meer gebeuren. Haar karakter is veranderd toen ze pijn had, maar als ik als mens zijnde pijn heb reageer ik ook anders dan normaal. Onze hond had haar rust in de bench en daar moest Anne uitblijven. Uigelegd dat Cita pijn heeft en dat ze haar beter met rust kan laten en dat ging perfect.
Nu houden we nog steeds rekening met haar knie en Anne ook. Als er kindjes komen spelen zegt ze ook meteen dat ze beter niet met Cita kunnen spelen, ander skrijgt ze misschien weer pijn aan haar poot.
Onze hond is niet happerig naar ons geworden, maar vooral van vreemde mannen moet ze nog steeds niks hebben. Wij melden dit als deze mensen in aanraking komen met onze hond en dan is er geen probleem.
Nogmaals veel sterkte :hug:
ben benieuwd hoe de operatie verlopen is
ik had dezelfde keuze gemaakt als jullie :-*
ik hoop dat het te behandelen is en dat hij snel weer de ‘oude’ word
inmiddels heeft dommel zijn operatie gehad en is het volgens de arts goed verlopen.
de tumor en zijn teen is verwijderd en opgestuurd voor verder onderzoek.
over een dag of 10 horen we daar meer over.
dommel is nu rustig, zijn poot zit in het verband en hij draagt een schoen.
maandag terug naar dierenarts voor zijn verband en controle!
we hopen op een goed herstel!
bedankt voor al jullie reacties :-*
en jullie horen meer als wij nieuws hebben gekregen.
Fijn dat de operatie goed is verlopen.
Hoop dat hij voorspoedig kan herstellen :hug:
Hopenlijk is het vanacht goed gegaan met Dommel. In elk geval fijn dat de operatie goed verlopen is. Heel veel sterkte de komende tijd.
:thumbup:
hoe gaat het met dommel?