Onze hond (gaat niet zo best) is nu dood....

Noh, meissie, het is dus toch gebeurd. Sterkte hoor.

Zoals Bianca al zegt, gewoon de waarheid: hij was ziek en oud en de dierenarts kon hem niet beter maken.

gecondoleerd … ik kan me je verlies goed voorstellen :cry:

Ik was haar halsketting vergeten, dus ik heb net nog even gebeld en ze heeft m apart gehouden. Ze is nog niet naar het crematorium. Ik moet wel zeggen dat ik de dierenarts zag en gelijk dacht: wat een L*l van een vent, maar hij was hartstikke aardig en erg lief, net als de assistentes. We hoefden het consult en de spuiten ook niet meteen te betalen, maar mochten zo naar huis. Dat komt nog wel, zei ze. En vanochtend was ze ook erg lief. Daar ben ik wel blij mee.



Bij ons kost het laten cremeren van een middelgrote hond 80 euro, en daar komen nog allerhande kosten bij voor vervoer, urn etc. dus 160 euro voor ze weer bij ons terug is.

Tjee meid dat zijn nog al behoorlijke bedragen, iodd het halen en de urm kost geld,



wij hebben dan ook zelf voor een mooi “urntje” gezorgt en we hebben hem zelf gehaald van het crematorium, en ook gebracht.



Maar ik vindt het gewoon allemaal heel rot deze situatie voor jullie!!



:-* van mij.

Dank je



Ik zag het niet zitten haar weer mee naar huis te nemen, ze is toch van formaat en dan ziet Gerben haar doodliggen en moeten we haar wegbrengen en dan weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet uitleggen. Ik heb er zelf al moeite mee :oops: We hebben een standaard urn, er stond geen andere optie bij :? Ik ga ze toch even bellen om te vragen hoe lang het allemaal kan gaan duren. Vraag ik ook wel even of ze nog andere hebben en hoe deze er uit ziet. Ik ben hartstikke moe, emo dan en ben blij dat er tv bestaat :oops:

Goed zo meid dat je wel om jezelf denkt, het is ook erg vermoeiend,

je doet het goedhoor!! Als je dat maar weet.

En zeker goed met je zoon zo rekenschap te houden :thumbup:



Doe maar rustigaan, en verwerk het , je krijgt je hond niet terug,maar blijft wel altijd bij je,



liefs bianca

Ik had de psz al gebeld vanochtend wat er was gebeurd zodat ze er rekening mee konden houden en vanmiddag toen hij er zat, was hij een beetje stil, dus toen vroeg zijn juf: is er iets, nee zegt hij, echt niet? en toen vertelde hij het verhaal, ook van het sterretje en dat we naar het sterretje gingen kijken. Ging goed dus…

sterkte!!!

Hoi Danja ,wel een beetje late reactie van mij ,maar gecondoleerd! Wat een verlies na zoveel jaren. Volgens mij heb je het naar Gerben toe goed aangepakt…ik vind het een goed teken dat hij erover praat…enne meid…heel veel sterkte voot jullie allemaal, groetjes,Monique.

Gelukkig was het hier gisteren helder en heb ik een ster aangewezen en hij zei spontaan: He, Sally! En hij zwaaide… Toen hebben we haar welterusten gezegd en ging hij naar bed. Ik moest even weg en toen heeft hij Henri nog even laten zien waar ze was :wink:

wat een verlies meis.

is echt niet fijn.

wel mooi, dat je een sterretje aangewezen hebt.

Ik kreeg vanochtend onverwacht een telefoontje dat ze een dag later opgehaald was dan de bedoeling was en dat ze vanmiddag om 3 uur gecremeerd zou worden. Ik heeb een mooie urn doorgegeven die wij wilden hebben en volgende week krijgen we een telefoontje wanneer ze weer bij de dierenarts is en wij haar kunnen ophalen…