Onverzadigbaar

Wie o wie heeft er ook een dreumes die je arm eet?

Quin en Ryan krijgen beide evenveel aangeboden qua eten.

Quin geeft duidelijk aan als hij niet meer hoeft en eet dan ook lang niet alles op. Ryan daarentegen, begint te gillen en te krijsen als hij al eten ziet en het niet snel genoeg krijgt. En je wil niet weten wat er gebeurd als het op is! :shock:

Tuurlijk, heel fijn een goede eter, maar ook Quin is een goede eter, Ryan lijkt echt onverzadigbaar.

Als we hem zijn gang laten gaan, eet hij tussen de middag gerust 3(!) boterhammen op + 200cc halfvolle melk. Alles op en dan hard huilen dat het op is…

Avondeten + toetje eet hij het liefst ook in “grote mannen porties” op.

Ryan is wel energieker dan zijn broer, maar ik vraag me echt af of dit gedrag wel normaal is. Zo zat hij vanmiddag buiten, net na zijn fruithap, gewoon gras te eten :roll: en werd woest toen ik het uit zijn mond haalde.

Ondanks dat we hem dus niet geven wat hij zou willen, groeit hij prima. Hij is een kilo zwaarder dan zijn broer.

Herkent iemand dit?

Uhmm hier een mannetje die ook onverzadigdbaar is.

Zal hier mijn schema zetten van zijn etengedrag.

6.30 uur 200cc pap van opvolgmelk

10.00 uur 3 stuks fruit

12.30 uur 2 donkerbruine boterhammen

14.30 uur 2 kaakjes

16.00 uur 2 a 3 stuks fruit

17.30/18.00 uur avondeten + toetje

En NOG wil hij meer :lol: :roll: (hij is overigens pas 9 maanden).

Tja, ik laat hem maar. Ik heb daar overigens wel als goede reden voor dat hij het heel erg goed kan gebruiken aangezien hij te licht is voor zijn leeftijd (qua lengte en gewicht zit hij goed).

Ik kan je dus niet verder helpen behalve met het zeggen dat het herkenbaar is zo’n vretertje :mrgreen:

Jou schema komt wel overeen met wat we hier hanteren.

3 maaltijden en 2 tussendoortjes (Waaronder fruit)

Ryan zit nog onder het gemiddelde voor zijn leeftijd qua lengte en gewicht, maar hij ziet er alles behalve licht uit :mrgreen: Ik durf hem niet zijn gang te laten gaan met eten, hij groeit dicht.

Jana heeft t ook een tijdje gehad, dat als t eten opwas, ze hysterisch begon te huilen, heb toen altijd geprobeerd om haatr met iets anders af te lijden, want ze at dus gewoon met gemak een heel potje leeg en dat was voor haar niet genoeg,

Nu mag ik blij zijn als ze opeet wat ze krijgt :think:

Maar tips, nee, ik zou t niet weten, misschien eens bij het CB informeren :wink:

jayden heeft volgens mij een sensor pff zodra hij eten ruikt of ziet staat hij vooraan. ook al heeft hij net een bord vol warm eten op. zodra hij ergens komt en daar wordt nog gegeten dan staat hij zo weer met zijn mond open pff.

Kleine vent van ons heeft ook nooit genoeg… Is een lekkere eter… Alleen hij huilt niet als hij niks meer krijgt… Ik hou gewoon aan wat ik denk dat hij nodig heeft… En net wat je zegt hij is energiek dus zal het wat meer nodig hebben… Zolang hij niet de pan uit rijst zou ik me geen zorgen maken… En hem misschien tussen door nog iets extra’'s geven… Stukje fruit of wat meer groente bij het avondeten

Hier ook een vreetmonster hoor. Als hij maar iets ziet dat op eten lijkt, staat hij al bij zijn stoel.

Ik geef hem gewoon wat IK vind dat genoeg moet zijn en dan huilt hij maar even.

Het wordt gelukkig al wel wat minder. Hij accepteert het nu als zijn bord leeg is.

hier was het eest wilde ze niet, dus noodgedwongen tot 8 halve maand volledig bv, zonder dus wat erbij! daarna een maand of twee worstelen omdat madame niks wilde eten! toen en soms nu nog, smorgens drie plakjes brood, smiddags flink groente en stuk vlees en savonds, vijf tto zes sneedjes brood! :shock:

tussendoor twee koekjes of bakje rozijntjes!

Lekker laten eten van de gezonde dingen!

Olijf at ook zoveel… vaak wel 3 boterhammen alleen als ontbijt, ik zat ook

vaak van :shock:

Ook lekker water laten drinken en fruit tussendoor.

Ik heb gemerkt dat ze na haar 2e minder begon te eten. Na haar derde nog

minder. Nu eet ze nog maar 1-2 boterham bij ontbijt en ook bij lunch. Tussendoor

geeft ze ook nog wel aan honger te hebben (maar soms is dat alleen

koekjeshonger :mrgreen:)

Olivia heeft altijd prima op de middenlijn gewogen, vaak zelfs er nog wat onder.

Ze zal t wel nodig hebben.