hoi allemaal…
Alle belevingen omtrent mijn eerste zwangerschap heb ik hier gedeeld op het forum.
Na een heftige bevalling dacht ik niet ooit nog eens hier terug te keren met de hoop op een tweede zwangerschap.
Door een enorme fluxus van 5 liter… legde ik bijna het loodje…
Gelukkig overleefd… maar de schrik zat er goed in…
Na jaren van verwerking en genieten van een prachtige dochter bedachten we dat onze wens voor een tweede kindje nog steeds aanwezig is. We besloten voor adoptie te gaan…
Door lange wachtijden, onze leeftijd en baby’tjes om ons heen… besloten we toch om naar het Ziekenhuis te gaan en eens een goed gesprek met de gynacoloog aan te gaan.
In een lang gesprek hebben we stap voor stap nogmaals mijn hele bevalling en operatie doorlopen… wat ging er mis… wat ging er goed… etc…
Vooraf aan dit gesprek hebben alle gynacologen over onze ‘situatie’ vergaderd en de mening gevormd dat er geen reden voor ons is om niet zwanger te worden… 100% garantie is er natuurlijk nooit…maar de kans dat het helemaal mis zal gaan is behoorlijk klein.
We hebben er voor gekozen om wederom dit wonder aan te gaan…
uiteraard is deze beslissing over het voorgaande en de adoptie niet over 1 nacht ijs gegaan…
Dit weekend hoop ik niet ongesteld te worden… afwachten maar…
voor nu heet ik nog even Armara…
x
Welkom (terug)!!!
Wat heftig zeg wat jullie meegemaakt hebben, en wat dapper dat jullie toch weer voor een wondertje willen gaan, ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn en dat je een geweldige zwangerschap zult krijgen en een voorspoedige bevalling zonder complicaties.
:-* :thumbup:
Ik denk dat er met mij nog iemand blij is dat je dit schrijft :mrgreen:
bedankt voor de link!
welkom! En wat enorm heftig zeg!!
@pooh wrote:
Ik denk dat er met mij nog iemand blij is dat je dit schrijft :mrgreen:
:-*
Welkom! Ik heb (ongeveer) hetzelfde als jij meegemaakt! (met enkel als verschil dat mijn placenta compleet was) Ik heb ook fluxus gehad, ik ben op een kwartier tijd 3/4 van mijn bloed kwijtgeraakt en ja heb het dus ook zwart zien worden.
Moedige beslissing heb je genomen, ik hoop met heel mijn hart dat je spoedig in verwachting bent en dat de bevalling super verloopt. :inlove: :hug:
Jeetje heftig hoor.
In ieder geval welkom terug.
Dapper dat jullie er weer voor gaan!
Toi toi toi :-*