Onverwachte draai

Hallo allen,

Mijn man en ik hebben beide kinderen uit een vorige relatie, en we willen graag een kindje van ons samen.

In augustus vorig jaar heb ik mijn spiraal laten verwijderen.

Ik dacht snel zwanger te zijn dat was immers beide keren met mijn kids ook. Maar een zwangerschap bleef uit en nu onlangs via de huisarts doorverwezen naar de gyneacoloog. Heel snel ging het, onderzoek inwendig gehad en moest meteen bloed laten prikken en na 2 dagen terug komen. Follikel meting gehad, uitslagen waren goed, weer terug komen na een week en dan de samenlevingstest. Daar bleek dat er geen levende cellen in mijn slijm zaten. Mijn man heeft te weinig zaadcellen en hij wil dus beginnen in September met iui.

Ik vind dit alles erg aangrijpend en spannend te meer omdat ik het niet met mijn moeder kan delen ons contact is erg stroef. Ik hoop daarom met jullie te kunnen praten erover dat zou erg fijn zijn.

Veel liefs van mij en ik hoop op veel reakties.

Hoi,

Welkom op Kindje op Komst ( KoK )

Ik denk dat je hier heel veel reacties kunt krijgen, hier kun je lekker meekletsen. ALs je wat meer rondstruint op het forum zul je her en der topics vinden die passend zjin aan jou situatie en daarmee ook meerder mensen begripvol passend zijn bij jou en je partner.

Ik hoop dat je informatie kunt vinden en herkenning ,

succes daarmee, maar bovenal meer succes nog met willen zwanger raken , de onderzoeken , de testen de uitslagen maar meer ook dat je mag zwanger raken, op welke manier dan ook waar jij en je partner jullie goed bij voelen.

ToyToyToy :thumbup: Bianca

Bij het forumdeel Als zwanger worden langer duurt, vind je het topic IUI. Je bent welkom om mee te komen kletsen. Daar schrijven meiden mee die ook bezig zijn met IUI. Wij hebben 10x IUI gedaan, dus ik klets daar zelf ook nog mee.

Welkom hier op het forum.

Wat vervelend dat het allemaal via de mmm moet gaan.

Waarschijnlijk kan je hier op het forum genoeg vinden en zijn er topics waar je erover kan praten.

Heel veel succes en hopelijk zijn jullie snel zwanger.