onverwacht terug van weggeweest

Hallo,

Ik ben alexandra, Mamma van Aidan (4) en Marit (1). Wij dachten dat ons gezin compleet was. Waren totaal niet bezig en voorbereid op een eventuele 3e zwangerschap. Maar…

Ondanks; de pil, de verminderde vruchtbaarheid door borstvoeding en ik ben zowiezo niet geweldig vruchtbaar en absoluut geen nymphomaan geweest het afgelopen jaar. Ben ik dus Zeer onverwacht zwanger van onze 3e!! En dus terug op dit forum. na mijn laatste zwangerschap 14 mnd geleden.

We zijn ons in eerste instantie echt rotgeschrokken. Maar een kind dat zo veel moeite moet doen om te kunnen ontstaan. Moet wel hulp hebben gehad van boven. (ik ben niet gelovig, maar soms blijkt er toch meer te zijn tussen hemel en aarde geloof ik )En is dus heel welkom.

We zijn van de schrik bekomen, (m’n werk heeft een enorm probleem er bij) en er nu toch echt blij mee.

't zullen wel heftige tijden worden met een baby en peuter van amper 2 in huis. de oudste gaat al naar school gelukkig. Maar overal groei je in denk ik maar.

Maxicosi, kinderwagen, kleine maat kleertjes, positie kleding. het was allemaal al weg… dus rede genoeg om weer eens lekker te gaan snuffelen :wink:

dus tot mails!

Welkom terug.

Dat was dan zeker even schrikken zeg, pffff. Dit kindje heeft idd heel veel moeite moeten doen om bij jullie te zijn dus een wonder is het dan zeker.

veel lees en schrijfplezier en koopse!!!

Toch gefeliciteerd hoor! Ik wens je een fijne zwangerschap! Ben je ook in maart uitgerekend? :inlove: Schrijf je dan mee?

welkom terug en gefeliciteerd

ik las al bekende naam , leuk joh ,

en spannend best ook wel,

welkom klein kindje op komst,

jij welkom op het forum ,

lekker shoppen maar weer :thumbup: :dance:

en

Welkom terug en gefelciteerd.

welkom terug en veel plezier hier

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

En Natuurlijk Gefeliciteerd!!!

welkom en gefeliciteerd

Welkom terug en hele leuke shop maanden!!! Ik zit er ineens aan te denken dat het wel leuk is om alles opnieuw aan te schaffen…hahaha het is dat mijn budget dat niet echt toe laat :lol:

Welkom terug en veel plezier hier.

Hoi,

Welkom op het forum.

Veel lees en tikplezier.

Liefs Romata :-*

welkom terug

gefelicteerd met je onverwachte zwangerschap :slight_smile:

Zo , dat is wel een bijzonder mooi cadeau,tje :inlove: van Harte gefeliciteerd met de zwangerschap :thumbup:

heel veel schrijfplezier en welkom terug :thumbup:

gr melanie.

Welkom terug! Gefeliciteerd met je zwangerschap :-* :-* :-* :-* :-*

Onwijs bedankt voor jullie alle opbeurende welkomst mailtjes.

We zijn ff met vakantie geweest, dus vandaar dat ik nu pas weer reageer.'t was goed om er ff uit te zijn.

Voor degene die ook zwanger zijn uiteraard ook GEFELICITEERD!

Voor de gene waarbij het maar niet wil lukken “never give up hope”…

En voor de gene met een gezellige, baby, dreumes, peuter, kleuter of puber :wink: wees zuinig op en geniet van je kostbaarste bezit!

De hormonen werken vol op… vooral op m’n maag maar ook op m’n emoties. :cry: :cry: :cry:

Op dagen dat onze peuter en kleuter lekker dwars zijn, kan ik af en toe in janken uitbarsten en denken, “hoe gaan we dat allemaal doen!!??”

Maar vaak overheerst ook de blijdschap.

Ik heb zelf en van dichtbij meegemaakt dat het bij velen niet vanzelf of helemaal niet lukt om zwanger te worden. Daarom vind ik het deste meer bijzonder dat dit kindje zo heeft weten te ontstaan.

Ondanks alle twijfel en zwangerschapskwaaltjes :sick: (erg ziek en heb al veel last van een nu al zware /bolle buik) ben ik over het algemeen op een rose wolk.

De eerste termijn echo kon geen goede datum indicatie geven (werd nu geschat op of de laatste week feb, of de 1e week maart…

daar het nog net te klein was om een duidelijk beeld te geven op hun echo apparatuur… Ik had naar het ziekenhuis gekund. Maar mocht ook terug komen over een paar weken voor meer zekerheid.

(doordat ik nog borstvoeding gaf had ik geen zichtbare cyclus en dus geen idee over het termijn)

De nieuwe echo volgt 24 aug. nog 2 weekjes dus.

Morgen voor de 2e x naar de vk.

groetjes alexandra

Hoi,

oei wat een schrik, ongepland een kindje erbij, maar als ik het zo lees is het kindje wel gewenst en een mooi cadeau. Ik kan je uit ervaring vertellen dat drie kinderen heel erg leuk en gezellig is!

Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt en wens je veel plezier hier!

Groetjes van Marloes