Hoi Hoi,
Ik ben afgelopen weekend heel stom geweest en had het onveilig met een jongen gedaan. En dat is echt heel stom.
Alleen ik weet niet meer wanneer de eerste dag van me laatste ongsteld heid was maar dat was ergens 9 tot 14 dagen ervoor. Maar dan kan ik toch niet zwanger zijn. Ik heb namelijk een heel raar gevoel in mijn buik en last van me bekken/liezen als ik loop. Maar volgens mij kan je het niet na 4 dagen al merken als ik het al zou zijn?
Ik begon er over na te denken omdat een vriendin erover begon en nu let ik overal op wat heel irritant is.
Kunnen jullie misschien iets meer erover vertellen?
Groetjes
iemand??
hoihoi
ik wist het al na 1 dag maar oke. Misschien is het verstandig om naar de huisarts te gaan of naar de ggd. Buiten het feit dat je misschien zwanger bent kun je ook een soa hebben opgelopen.
veel sterkte
groetjes
marlies
hoi,
als je een regelmatige cyclus hebt, en je bent 14 dagen voor het onveilige vrijen voor het laatst ongesteld geworden, dan kan het best zijn dat je net toen je eisprong hebt gehad :eh: zou dus over 2 weken wel ff testje doen als je niet ongi wordt… nu kan je nog niet zeggen of je zwanger bent, al zijn er wel meiden die het meteen al merken…
gebruik je de pil of niet?
@Amy82 wrote:
hoi,
als je een regelmatige cyclus hebt, en je bent 14 dagen voor het onveilige vrijen voor het laatst ongesteld geworden, dan kan het best zijn dat je net toen je eisprong hebt gehad :eh: zou dus over 2 weken wel ff testje doen als je niet ongi wordt… nu kan je nog niet zeggen of je zwanger bent, al zijn er wel meiden die het meteen al merken…
gebruik je de pil of niet?
Normaal wel.
Maar dit was nogal onverwachts en had daarvoor al paar maanden geen pil geslikt aangezien ik toch geen seks had :oops:
@marlies wrote:
hoihoi
ik wist het al na 1 dag maar oke. Misschien is het verstandig om naar de huisarts te gaan of naar de ggd. Buiten het feit dat je misschien zwanger bent kun je ook een soa hebben opgelopen.
veel sterkte
groetjes
marlies
Kan de dokter dan al zien of je zwanger bent?
Hoe voelde jij je na de eerste dag dan?
Groetjes
dat niet maar zoals je voorganger zei misschien een soa
ik merkte het aan mijn (.)(.). Maar buiten dat denk ik dat het erg verstandig is om je te laten testen op soa. En dat geld ook voor diegene waarmee je naar bed bent geweest.
Ik weet niet hoe oud je bent en of je naar je huisarts kunt maar anders kun je naar het algemeen maatschappelijk werk of het jongeren informatie punt of de ggd
groetjes
marlies
@marlies wrote:
ik merkte het aan mijn (.)(.). Maar buiten dat denk ik dat het erg verstandig is om je te laten testen op soa. En dat geld ook voor diegene waarmee je naar bed bent geweest.
Ik weet niet hoe oud je bent en of je naar je huisarts kunt maar anders kun je naar het algemeen maatschappelijk werk of het jongeren informatie punt of de ggd
groetjes
marlies
Ik ben zelf 17 jaar. Maar ik kan hem geen soa gegeven hebben want ben pas nog getest Maar miss heb j egelijk kan ik beter wel doen:S
maar misschien hij jou wel
helaas ben je te laat voor de morningafterpil
mag ik misschien een brutale vraag stellen?
waarom hebben jullie geen condoom gebruikt? had hij die ook niet bij zich?
@Amy82 wrote:
ja hoor
@Amy82 wrote:
Nou hij ging ervan uit dat k aan de pil was en ik vond voorsgut om te zeggen dat k niet in had genomen:$
@Diana1991 wrote:
@Amy82 wrote:mag ik misschien een brutale vraag stellen?
Nou hij ging ervan uit dat k aan de pil was en ik vond voorsgut om te zeggen dat k niet in had genomen:$
:eh:
enne, als je misschien zwanger bent? vind je jezelf dan niet voor schut staan om dat aan hem te vertellen? :eh:
@Amy82 wrote:
@Diana1991 wrote:@Amy82 wrote:mag ik misschien een brutale vraag stellen?
:eh:
enne, als je misschien zwanger bent? vind je jezelf dan niet voor schut staan om dat aan hem te vertellen? :eh:
Tuurlyk wel. Ik weet ook wel dat het heel dom klink wat ik net zei enso.
Mjaa is gewoon hel ingewikkeld enso
dat is het ook. En waarschijnlijk gebeurt dit je nooit weer.
Wat zegt die jongen ervan
groetjes
marlies
is niet te hopen nee :silenced:
sorry bemoei me er veel te veel mee :silenced:
@marlies wrote:
dat is het ook. En waarschijnlijk gebeurt dit je nooit weer.
Wat zegt die jongen ervan
groetjes
marlies
Die jongen weet niks.
Maar k zal heis niet zwanger zijn aangezen het ongeer 11/12 dagen na me eerste dag van laatste ongesteldheidwas.
@Amy82 wrote:
is niet te hopen nee :silenced:
sorry bemoei me er veel te veel mee :silenced:
Je mag best reacties geven enso. Maar je duwd me alleen maar dieper de put in plaats van me te helpen mjah