Ontzettend moe zijn en zo klaar ermee..

Kennen jullie dit?

Ik ben zo ontzettend moe. Zou het liefst nu op bed gaan.

Het idee hebben dat ik me benen niet meer kan verzetten, zo zwaar zijn ze.

En ben het zwanger zijn helemaal zat, alles doet zeer en het kindje was vorige week al 4 kilo :shock:

Dus iemand die tips heeft om het op gang te krijgen???

Heel hard huilen bij de gyn? Misschien dattie, naar aanleiding van alles dat je hebt moeten doorstaan met je mee wil denken? Gets meis… Heel veel sterkte hoor…

Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, helaas zal je toch gewoon moeten wachten tot je kindje naar buiten wil.

Het enige wat kan helpen is wat Marion oppert, klagen bij je vk of gyn.

Misschien kunnen ze je al toucheren, heb je al last voorweeën en harde buiken of heb je misschien al ontsluiting of je weet?

Probeer in ieder geval toch nog van die laatste loodjes te genieten.

Plan niets in blijf lekker binnen, het is toch te koud nu buiten, vroeg naar bed als je je zo moe voelt.

Veel sterkte meis, heel kok leeft met je mee!!

:hug: :-*

Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, helaas zal je toch gewoon moeten wachten tot je kindje naar buiten wil.

Het enige wat kan helpen is wat Marion oppert, klagen bij je vk of gyn.

Misschien kunnen ze je al toucheren, heb je al last voorweeën en harde buiken of heb je misschien al ontsluiting of je weet?

Probeer in ieder geval och nog van die laatste loodjes te genieten.

Plan niets in blijf lekker binnen, het is toch te koud nu buiten, vroeg naar bed als je je zo moe voelt.

Veel sterkte meis, heel kok leeft met je mee!!

:hug: :-*

Ik rommel al een tijdje. Sinds gister regelmatig last van harde buiken die pijnlijk zijn. Maandag hebben ze al getoucheerd maar nog helemaal geen ontsluiting.

Ik zie ontzettend tegen de bevalling op, omdat Me vriend er niet meer is :cry: En verneem dat dat gevoel per dag erger word.

Heb het gevoel dat ik het zonder hem niet kan :oops:

Maandag moet ik weer na de vk,…

Lieve deb

Bah wat een gevecht heb jij met jezelf zeg!

Ik zou gewoon echt aandringen bij de gyn/vk, ze zeiden toen toch dat ze je zouden helpen…??

Nog ff meid! :hug:

Je kan het want een grotere beschermengel kan jij je niet wensen!

Maargoed daarmee heb je H niet trg :cry:

:hug: :hug: :hug:

oooh debz ik kan me in jouw situatie zo voorstellen hoe naar die laatste loodjes voelen :hug: :hug:

ik hoop dat je kindje zich snel uit zichzelf aankondigt, of dat anders de gyn je situatie snapt en mee wil werken om je niet te lang zo te laten worstelen met je zelf.

En verder hoop ik natuurlijk heeeel erg dat jij ondanks alle verdriet, ondanks het enorme gemis dat je zeker ook dan zult voelen, toch een mooie bevalling zult hebben. :-* :-*

Snap exact hoe je je voelt.

Zo moe, dat je hele lijf aanvoelt als 300 kilo.

Rouwen is vermoeiend, hoogzwanger zijn is vermoeiend…die combi samen is een ramp.

En genieten van de laatste loodjes?

Hoe moet je dat doen als je iedere dag bang bent dat dit laatste kindje van jullie samen er tussendoor zal glippen?

Als je die angst een dagje niet hebt schiet de aankomende bevalling door je hoofd…alleen…zonder geliefde…

Ik zelf mag nu vaker op controle komen, dat helpt wel iets.

Misschien kun jij ook zoiets met je vk afspreken?

@ollie wrote:

Snap exact hoe je je voelt.

Zo moe, dat je hele lijf aanvoelt als 300 kilo.

Rouwen is vermoeiend, hoogzwanger zijn is vermoeiend…die combi samen is een ramp.

En genieten van de laatste loodjes?

Hoe moet je dat doen als je iedere dag bang bent dat dit laatste kindje van jullie samen er tussendoor zal glippen?

Als je die angst een dagje niet hebt schiet de aankomende bevalling door je hoofd…alleen…zonder geliefde…

Ik zelf mag nu vaker op controle komen, dat helpt wel iets.

Misschien kun jij ook zoiets met je vk afspreken?

Kippenvel, dit stukje en jullie beider situaties gaat me door merg en been.

Het einde van een zwangerschap heeft iedere vrouw die angsten, maar die angst om het laatste van je geliefde ook nog kwijt te raken, ja die is heel logisch.

Debz, kun je dit met je ha bespreken en met je vk. Dat zij overleggen samen over jouw situatie om het allemaal misschien wat lichter te maken?

Debz, heb je ook al afgesproken wie er bij jouw bevalling zal zijn? Kun je met die persoon afspreken dat die naast je zal staan, dat je die in de arm mag knijpen, dat die je hand vasthoudt, dat diegene zich ook wat voorbereid op de verschillende stadia van de bevalling? Zodat jullie samen goed voorbereid zullen zijn. Dat brengt misschien al een ietsiepietsie rust voor wat betreft het gevoel dat je het alleen moet doen?

Ollie en Debz, veel sterkte allebei tijdens deze loodzware laatste loodjes.

Herkenbaar heel herkenbaar, en dan zeggen sommige mensen ook nog eens het zwaarste heb je al gehad nee voor ons begint het zwaarste nu nog het geestelijke stukje, dat put je soms zo vreselijk uit dat je er echt doodmoe van wordt.

De angst en het gemis kan niemand bij je weghalen, die angst is pas over als het huilend op je buik ligt.

Maar 1 ding weet ik wel er zal een grote engel over jullie waken.

Het moet gewoon goedkomen.

Dikke knuf