ontvoeringen

Hebben jullie het al gehoord. Alsof het niet erg genoeg is, zien mensenhandelaren nu hun kans schoon om kinderen te smokkelen en te verkopen. Ze jatten ze gewoon uit kampen.

En ik zag gisteren een zweedse vader. Zijn ex-vrouw was met drie kids naar thailand. Toen de ramp gebeurt was is hij gelijk daarheen gegaan. Vrouw weg, twee kinderen gevonden maar de de middelste (een zoon) is nog wel levend gezien door artsen enzo die hem hebben behandeld maar nu is hij verdwenen. Ze denken dat hij ontvoerd is. En gaat nu een speciaal team uit zweden naar thailand voor dit soort zaken.

Dat je kind dood is door een ramp is een ding maar dat het ontvoerd is en je niet weet waar hij is en hoe het met hem is volgens mij ga je daar nog veel meer aan kapot. Ik hoop echt dat ze dat jongetje snel terugvinden.

>:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ja het gaat om een 12 jarig jongetje, ze weten bijna zeker dat hij ontvoert is voor de sexindustrie… :o

Ongelooflijk!!! :’(

Ik heb er geen woorden voor, hoe kunnen ze >:( >:( >:( ‘t arme kind, geen moeder meer, gigantische ramp meegemaakt en dan nog ontvoerd voor de lusten van wildvreemden. Echt, ze zouden de ontvoerders moeten…, moeten…, ach ik weet niet wat moeten doen, ik weet geen geschikte straf waardoor ik niet net zo slecht, zoniet slechter ben dan zij, en lichter verdienen ze niet >:(

:’( :’( :’(.

Dit nieuws had ik nog niet gehoord…

Mijn vriend houdt dat meer in de gaten dan ik, maar die vertelde niks… arggghhh mannen :wink:

Maar wat erggg zeg… ook dat nog erbij. Vind het gewoon verschrikkelijk !

Had dit ook nog niet gehoord of gelezen, wat kunnen mensen toch in en in slecht zijn >:( >:( :’(

Ik heb het gisteren gehoord op het nieuws, wij zijn hard bezig om een kindje te maken en daar worden ze ontvoerd om de slechtste redenen ooit, het is gewoon verschrikkelijk wat daar gebeurt, soms twijfel ik of ik wel een kindje op deze aarde wil zetten met zulke wrede mensen, maar gelukkig hebben wij alles over voor onze kinderen en die van een ander, want van dit nieuws word je echt niet vrolijker en krijg je gewoon tranen in je ogen.

Nikita

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

:’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’(

:-X :-X :-X :-X :-X

Geen woorden voor! Vreselijk!!

:’( :’( :’( :’( :’( :’( :’(
>:( >:( >:( >:( >:(

Ik zie net op tv dat de opa van het jongetje verteld dat hij artsen heeft gesproken die hem hebben gezien, samen met een Europees uitziende man.
Dat jongetje lag nog in het ziekenhuis toen hij werd ontvoerd, ze willen natuurlijk checken wat hij heeft ofzo… :frowning:

Hoi

Ik had dit verhaal nog niet gehoord… maar het kippenvel staat huizenhoog op mijn armen…

Wat zijn er toch vreselijk harteloze mensen op de wereld… :’(

Ik kan er gewoon niet over uit.

Die mensen horen niet thuis op deze wereld >:( >:( >:( >:(

Groetjes Norma