ontstopbedrijf

onze doucheleiding zit verstopt, die van het putje naar het riool :wall: Kan ik er ngo wel bij gebruiken na een lekkage en een wespenest nu in deze zwangere toestand.



Wie helpt mij op weg, had al gegoolgd, maar wat kost het ongeveer? Zelf lukt het nit om er bij te komen emt de tuinslang, die hebben we ook al in eht putje gestopt en ook al gootsteenontstopper, maar daar is het alleen maar slechter van geworden.



Dus… wat gaat zoiets kosten! :?

even bellen met een rioolreinigingsservice bij je in de buurt, via google kun je vast wel een paar vinden. Kosten varieren namelijk nogal. Succes ermee! :-*

Je kunt het ook nog eerst zelf proberen.



Even zo’n ontstoppingsveer erdoor halen. Misschien ken je iemand die zo’n ding heeft en je kunt ze ook bij de bouwmarkt huren voor weinig.



Of soda met kokend heet water erin gooien.

Gera, wij hebben van de week nog een ontstopper gehad en die was 130 euro, maar bij hen kost de douche ontstoppen 90 euro. En dat is een beetje de prijs die ik overal tegen kwam met googelen :thumbup: Succes, weet wat je meemaakt, hier ook lekkage en een verstopping :evil: en dan weliswaar niet zo zwanger als jij (of liever gezegd net helemaal niet meer) maar wel met die vervelende bups hormonen en de 2 kinderen hier :shifty: Dus dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou meis en ik hoop dat ze je snel uit de brand kunnen helpen :-*

jaah, ze komen morgen! zou morgen op visite, maar dat gaat dus ff niet door, kan ik meteen ander ekaartjes uitzoeken, want deze kaartjes hadden we niet goed in de prijslijst gekeken :oops: werd wel erg duur!



kimmie: heel herkenbaar! juul is gelukkig super lief, maar moet het nu toch wel eens ontgelden omdat het niet lukt! was met het putje bezig, zij was net uit de docuhe liep nog lekker met de anddoek om zich heen, arme wurpie was zichzelf al aan et aankleden omdat mama niet opschoot! :oops:



Maar ja, na een wespenest nu dus de ontstoppignsdienst, heb de rrs gebeld, die komen morgen al langs, voor 109 euro en enlke meter dat ze verder moeten komt 10 euro bij, dat is dus te overzien! gelukkig! we weten wel weer waar we voor werken! :wall:

Fijn dat ze zo snel al komen :thumbup: Succes meis en nog even en kun je gaan genieten van jullie 2 kindjes :inlove: Toch alweer over de 37 weken nu he :thumbup:

jaja… we gaan voor de 42 weken! dan weet ik van beide wat het is! :mrgreen:

Betaal hier niks

ze komen langs en zie never nooit een rekening :wink:

Gaat via de woningbouw

Ja met een huurwoning gaat dat idd zo :thumbup: Bij een koopwoning moet je alles zelf kiepen.

Ja had al een idee het om koopwoningen gaat

Dat is dan een beste nadeel :wink:

glaswacht en p.de vries enzo betalen we ook niet enzo enzo

Nee een koophuis heeft best voordelen, maar met onderhoud en problemen is het een nadeel :lol:

duur geintje dan als ik de bedragen zie :think:

Huurwoningen hebben toch goede voordelen :oops: :lol:

:lol: :lol:

we hebben ons huis nu vijf jaar, en het is de eerste keer. Ben zelf bang dat er iets kleins inzit van uk, ons dekseltje zit niet altijd op putje omdat die stuk is en we toch een andere douche nemen rond october. Maar jah… wat had nu voordeliger geweest :oops:



overigens hebbe we voor veel dingen toch gewoon eenv erzekering, waterschade, glasverzekering ed… VInd zelf de kosten nog wel meevallen en wij betalen minder aan hypotheek dan dat je voor een zelfde woning als huur moet betalen.



mama20, ik vond het gelukkig nog meevallen! ff spuiten als je een wespennest hebt kost ook al 45 euro. Dat is met een gifspuit erin, klaar en weg! die vent is amper 5 minuten geweest! :shock:

ben ik elk geval vannacht niet bevallen. Daar zag ik tegenop, omdat dat niet mag als je geen stromend water boven hebt. Water hebben we wel, maar t loopt niet weg…

jaaah!! we kunnen weer douchen! de man was verbaasd dat we hier al vier jaar wonen met zo leidingstelsel, hij zei dat er wel vier of vijf haakse bochten inzaten!



Nog ff dan krijgen we een nieuwe douche, dus dan maar meteen de leidingen meenemen! :dance:



109 lichter, ben in elk geval weer van mijn stress af! en nu bevallen! :mrgreen: