Hallo,
Vraagje kunnen waterpokken ontstoken raken en wat kan/moet ik eraan doen??
Lijkt net of ze bij Finnley ontstoken zijn, grote gelige korsten erop en er komt ook nog vocht/etter/bloed uit.
Wie herkent dit en wat is het? wat moet ik nu doen?
mss helpt een foto meis? als je het niet vertrouwt zou ik naar het ziekenhuis gaan hoor met hem, tis toch iets die nauw opgevolgd moet worden he…
ik hoop dat je gauw antwoord krijgt meis! en dikke knuffel aan je ventje hoor :-* :-* :hug:
Ze kunnen inderdaad ontstoken raken. Je moet het in ieder geval goed schoon houden en anders morgen even de ha bellen.
Als je het nu niet goed behandeld, kunnen er littekens ontstaan.
Sterkte er mee.
Groetjes,
Heleen
Ok bedankt, ik kan vanmiddag ff langskomen bij de HA
Nou ze waren dus idd ontstoken en heb nu AB gekregen omdat een zalf nogal lastig is omdat het allemaal tussen zijn haren in zit, nu maar hopen dat het snel weer over is
Fijn dat je bent gegaan. Het zou jammer zijn als er van zoiets idioots littekens zouden overblijven (Annemieke heeft een rond litteken van een halve cm doorsnee op haar slaap… was een ontzettend grote…)
Ik duim voor je dat het snel weer over is :thumbup:
Groetjes,
Heleen
Mijn dochtertje Elin heeft hetzelfde probleem: al leken de plekken niet ontstoken alleen wat teveel talg.
Maar gister ontdekte ik een bult onder haar huid in haar nek :shock: Vandaag bij huisarts geweest. Het was een opgezette klier door de waterpokken op haar hoofd, die waren toch ontstoken.
Hier waren er ook ontstoken, ondanks niet krabben. 1 in haar gezicht en dat is een deukje gebleven… dus achteraf, had ik dan toch ab moeten krijgen? Had ze dan geen litteken gehad?
liteken krijgen ze al als het blaasje knapt! onze uk had twee hele dikke pukkels met een giga blaasje op haar voorhooft, eentje net naasat de wenkbrauw, die valt niet op en eentje aan de zijkant. Ze heeft die blaasjes kapotgeschuurt, ze was net een jaar, dus had ze nog geen benul van krabben.
Dus, ze krijgen eht echt niet alleen van dat ze ontstoken zijn. Ze had er een paar op haar kontje, die waren wel ontstoken, maar daar zie ik jusit geen deukje, alleen nog steeds rode plekjes op die plekken
Een van de mannetjes hier zit onder de littekens. Overal zit je witte plekjes en een paar deukjes. De witte plekjes trekken hopelijk nog bij. Zitten ook op plekken waar een baby nog niet kan krabbelen.
Goed dat je gegaan bent naar de huisarts!
Victor heeft aan een zo’n ontstoken pokje een litteken overgehouden op zijn neus. Precies tussen zijn ogen. Als hij ooit een bril krijgt dan zie je het niet meer :eh: Tot die tijd… (is het nog steeds mijn mooie mannetje :inlove: )
Zielig zijn die pokjes ook he :hug: