Ontstoken tandvlees bij dreumes 15 maand

@Joy wrote:

daar heb ik ook al aan gedacht maar in principe is hij gister gestart met ab en heeft hij die 2x gehad ipv 3x vandaag dus ook nog maar 2x vanaaf voor het naar bed gaan krijgt hij nog een keer.



Ik hoop dat het morgen beter gaat en wellicht dat ik anders al ga bellen.



Thnx voor je lieve berichtje, ik kan het goed gebruiken nu…




Als er morgenochtend geen verbetering is dan gewoon bellen hoor. Ik vind het niet normaal dat je kindje bijna al een week lang niet vast voedsel kan eten. Dan moeten ze je maar even doorsturen naar de kinderarts.

Hoe gaat het nu?

Mik is volgens ons aan de betere hand.

Hij heeft de nacht doorgeslapen en werd vanmorgen niet huilend wakker, maar kletsend.

(als Mik ziek is en hij word wakker dan gaat hij altijd huilen, normaal als hij dus goed te pas is en hij word wakker dan gaat hij kletsen en keten)

Dat hij vanmorgen kletsend wakker werd stemde mij dus al hoopvol.



Tijn is er vanmorgen uitgegaan want ik mocht uitslapen en hij had de indruk dat Mik zijn tandvlees ook geslonken was en Mik was goed te spreken geweest vanmorgen



Alleen drinken is nog een ramp, melk wil hij wel dus die krijgt hij nu ook weer 3x daags een volle fles.

Plasluiers zijn nog goed aanwezig dus al met al maak ik me daar niet teveel zorgen om.



Bedankt voor je medeleven :-*

Fijn om te horen. Hopelijk is het blijvend

Gelukkig dat het weer wat beter gaat!

Maar nog veel meer beterschap toegewenst en dat hij maar snel weer de oude is.

:hug:

Hi mama’s
Mijn zoontje van 17masnden zijn tandvlees is ontstoken wat kan ik het beste doen,vind het zo zielig,want hij kan niet eten alleen drinken…