ontspanning

op maandagavond als hub werken is: lekker met een wijntje genieten van greys anatomy. totale ontspanning :slight_smile:

onder de zonnebank en daarna een lekkere douche

in alle rust (lees: dus zonder kind en het liefst ook zonder man :slight_smile: ) mezelf verliezen in een goed boek

lekker met sophie naar het dorp wandelen en dan samen wat drinken bij het " restaurantje". heb daarna altijd het idee dat ik de hele wereld weer aan kan :slight_smile:

gezellig met zijn drietjes een bos of strandwandeling maken. (helaas doen we die standwandeling veel en veel te weinig met gebrek aan een strand in debuurt)

Een boek lezen, filmpje kijken, door het park/bos of over het strand wandelen, yoga

Verder heb ik een yantramat (een soort spijkerbed) en daar ga ik af en toe 20 min op liggen met mijn oogjes toe

• Een lekker blaadje zoals mijn geheim / intiem lezen
  • spelletje op de pc
  • Lekker douchen of even in bed als dat kan
  • Genieten van een kopje cappuchino
  • Mijn eigen serie kijken

Ik ontspan door te hobbyen.

Ene keer maak ik een kaart of scrap een foto.

Andere keer puzzel ik (legpuzzels) bak een taart of pruts met de naaimachine.

Hier ook kokkerellen met stip op 1 ter ontspanning. Verder een uurtje met een vriendin wandelen in de avonduren is :thumbup: ! Een mooie film, een goed boek, een uurtje alleen in de badkamer (douchen, masker, bodylotion, nagels lakken), KOK-ken, met manlief een weekend weg / uit etenโ€ฆ