ontpillen?

aangezien ik mijn eigen lijf totaal niet meer herken en ik niet meer weet of dit er nu gewoon bij hoort of niet, hoop ik dat iemand het volgende herkent.

2 maanden geleden ben ik in een nieuw huis gaan samen wonen met mijn vriend en in de afgelopen periode hebben wij veel verhuis en verbouw stress gehad.

Toen we gingen samen wonen was ik nog aan de pil ben ook gewoon ongesteld geworden.

daar na 1 week niks en toen weer 1 volle week ongesteld wat ik maar aan de stress toegeschreven heb.

Ik was echter wel zo flauw hiervan dat dit ondanks de pil gebeurde dat mijn vriend en ik besloten hebben om een paar maanden eerder met de pil te stoppen dan wat we normaal gesproken hadden gedaan.

1,5 week geleden begonnen mijn borsten ineens erg pijn te doen en :oops: mijn tepels stonden ineens constant fier vooruit wat anders dus echt niet zo is.

Ook ben ik sinds 1 week abnormaal moe en ik wordt ,snacht hondsberoerd wakker.

Nu 6 dagen geleden had ik weer ongesteld moeten worden en ik had ook duidelijk het gevoel dat het eraan kwam maar het bleef uit.

eergisteren had ik s,middags ineens een klein beetje helder rood bloed bij het plassen, daarna de hele dag niks meer. (anders altijd de eerste dag van ongi oud bruin bloed)

Gistermorgen weer hetyelfde verhaal en tot op heden is er van bloed niks meer te bekennen ondanks dat het ongi gevoel blijft zij het dan dat ik nu ook steken/ trekkerig gevoel aan de zijkanten van mijn buik heb wat ik anders nooit heb.

Nu besef ik best dat dit allemaal van het ontpillen kan komen maar als ik nu in de komende dagen niet ongesteld word wanneer zou ik dan het beste een test kunnen halen gezien dat beetje bloed van gister en eergister?

ik denk dat je “gewoon” een test moet doen , niet bij iedereen is het ontpillen bij sommige dames is het meteen raak , en dan dat je moe ben gevoelige borsten heb en mooi vooruit staande tepels heb , en je ook nog eens misselijk bent … het lijkt er verdacht veel op hoor !!

dat beetje bloedverlies kan duiden op een innestellingbloeding , dit gebeurt wanneer het eitje zich in de baarmoederwand nestelt en waarschijnlijk een bloedvaatje heeft geraakt waardoor je licht bloedverlies heb.

als je nu 6 dagen “overtijd” loop is het best mogelijk een test te doen , neem wel een test die al gevoelig is voor weinig hormoon ( kruidvat huismerk test 2 voor 5 euro ongeveer ) de clearbue test is vaker negatief omdat deze vaak veel meer hormoon nodig heeft om positief te zijn.

oh en dan nog welkom hier ik zag je voorstel topic !!

veel plezier hier en hou ons op de hoogte !!

groetjes nathalie

Ik zou ook een zwangerschapstest doen. Wat jij zegt had ik aan het begin van mijn zwangerschap. Onwijze ongipijnen maar geen ongi. Daarna ook heel lang een soort menstruatiepijn gevoeld.

Ontpillen is niet noodzakelijk. Ik ken meerdere meiden die nadat ze gestopt waren niet meer ongesteld zijn geworden, maar direct zwanger waren!

Welkom trouwens :mrgreen:

Kruidvat test zal moeilijk aan te komen zijn hier in Duitsland :wink: maar ik denk dat ik als er zaterdag nog niks is ik er maar een test tegen aan gooi.

Dat het gelijk raak kan zijn ken ik uit mijn omgeving maar daar geloof ik bij mijzelf niet zo in.

Ik ben in het verleden al eens eerder gestopt toen ik nog bij mijn ex was en toen was er na 8 maanden nog niks gebeurd.

Ik zou wel ontzettend blij zijn als het raak was en mijn vriend ook :mrgreen: die loopt al dagen met een flinke grijns te roepen mischien ben je wel zwanger…

oooooooooh in duitsland hahaha dat word moeilijk dan idd , maar daar hebben ze vast ook wel een winkel die op de kruidvat lijkt toch ??

en je moet niet kijken naar de vorige keren hoor … zo waren vrienden van ons dik een jaar bezig voordat ze zwanger raakte en nu met de 2e was ze net zoals jij ook net gestopt… en anders om kan ook nog natuurlijk …

ik hoop dat je een positieve test heb hoor !! misschien kan je dan wel komen kletsen bij de augustus mama’s 2009 !!

veel succes en laat het ons weten hoor !!!

ik had dezelfde symptomen de 1e dat ik stopte met de pil…

had toen ook een cyclus van 33 dagen, toen ik ongi werd waren alle symptomen ook weer gelukkig, je wordt er niet vrolijker van…

toen heb ik ook getest, negatief… :frowning:

daarna had in cyclus van 28 dgn en afgelopen maand weer 32 dgn, met precies dezelfde symptomen alleen kwam er nog misselijkheid, stemmingswisselingen en heel veel boeren…

hoop voor jou dat t raak is :slight_smile: veel succes!!

Ik zou ook zeggen, gooi er een testje tegen aan :wink: :mrgreen:

Vanmiddag hebben we een paar testen gehaald, eigenlijk had ik morgenvroeg willen testen maar ik kon niet wachten :oops:

Nou ja om een lang verhaal kort te maken ik ben zwanger :smiley:

nooit gedacht dat het gezien mijn verleden het in de eerste ronde zonder zelfs nog maar echt serieus bezig te zijn raak kon zijn :smiley: :smiley:

Jahhhh :mrgreen: Ik wist het wel :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd. En nu maa genieten :mrgreen: :-*

Dat had ik wel verwacht Hill, van harte gefeliciteerd :dance:

Hey hartstikke gefeliciteerd meid!