ontpillen of iets anders??

Maandag is mijn nod maar ik voel me nu toch zo beroerd. Hoort dat bij ontpillen of zou ik al zwanger zijn? Ik kan huilen om een scheet, ik ben duizelig,pijn in mijn borst, ik voel me bleghhhhhhh. Ik heb wel geklust maar dan zeg maar voor het zingen de kerk uit. :wink:

Iemand ervaring met ontpillen.???

Sorry voor het geklaag moest er even uit. :oops:

gr Leonie

Argh het kan beide zijn (helaas) tot je NOD is er geen peil op te trekken.

Ontpillen kan wel even aanhouden (neem aan dat je nu ong een jaar geslikt hebt :wink: ) en klachten kun je er dus ook van hebben. Je lijf zoekt weer een nieuw evenwicht qua hormonen.

En ben je zwanger?

nee ben ong geworden en daarna flink grieperig, dat zat ws dus dwars.

gr Leonie

Ik lees hier over ontpillen en dat ben ik ook aan het doen. Soort van dan, want ik gebruik de Nuvaring (maar nu even niet :wink: ). Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn hormonen wat anders zijn, maar ik let er nu natuurlijk wel erg op…

Ik ben wat labielig (overgevoelig en huilbuierig om niks) maar ook wat passioneler… het zullen de hormonen wel zijn of niet? Ik heb nog nooit ‘ontpilt’ namelijk…

Passioneler ben ik meestal rond mijn eisprong :lol: Je zegt het wel mooi :smiley:

Ja, zo bedoel ik het ook denk ik… lekker knuffelen en aangeraakt willen worden… haha

Verder heb ik dus ook vreetbuien en behoefte aan chocola. Het lijkt wel PMS. Nu maar hopen dat de hormoonspiegel snel weer normaal wordt… :slight_smile:

ik heb nu steeds hele pijnlijke borsten voor mijn menstruatie en dat heeft nu niks met een zwangerschap te maken. maar het doet echt zeer! Dat had ik nooit toen ik aan de pil was.

gr Leonie

Volgens mij is dat toch heel normaal… je lijf denkt dat je zwanger bent en bereid je er op voor… Zo ben je dus elke maand een beetje zwanger! :think:

Hei,

Ik ben gestopt met de pil Juli 2010.

we willen gaan voor ons eerste kindje

Volgens mijn laatste ongesteldheid die dus nog door de pil gestuurd werd zou ik een eisprong hebben 5 of de 6 Augustus.

Nu heb ik de pil bijna 14 jaar geslikt en weet niet meer zoveel van de tijd ervoor.

Ik heb die twee dagen dat ik mijn eisprong moest hebben wat klachten gehad zoals pijn in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden, ik was een dag plotseling heel misselijk en duizelig, en nu heb ik gevoelige tepels.

hoort dit bij het ontpillen of is het iets anders?