Ladies,
mijn dochter is nu twee maanden en poept nog maar erg weinig. Laatste week 2 dagen niet, 1 keer wel, 2 dagen niet 1 keer wel, nu al 3 dagen niet.
Moet ik me zorgen maken?
Heb soms het idee dat ze krampjes heeft… das vooral na het drinken
dit is heel normaal bij bv.
mijn dochter had het laatst ook, een week niet gepoept. nu poept ze weer 3 per dag.
zij heeftoverigens geen last van krampen, maar dat heeft ze nooit gehad
Junia poepte hier 1x per week tot ik aan de bijvoeding begon met 6 maanden…
De oudste deed dat ook zo…
Heel normaal bij bv kindjes, die pakken precies wat ze nodig hebben en hebben dus nauwelijks afvalproducten…
grts patricia
Mijn dochter poepte ook maar 1x per week… soms pas na 9 dagen :shock: Soms merkten we wel dat ze wat last van haar darmpjes kreeg die laatste dagen… zo stonden wij nogal eens te juichen bij een poepluier… :mrgreen: Inderdaad toen ik ging bijvoeden werd het bijna dagelijks…
zeker na een tijdje voeden bij bv echt niet ongebruikelijk.
Onze 2e presteerde het soms om 2 weken niet te poepen.
ALS hij dan wel ging poepen… ehm tja dat koste een setje kleren zeg maar :lol: .
De jongste zit nu nog op praktisch elke voeding ook poepen, maar dat gaat vast ook nog wel minder worden (hopelijk :mrgreen: ).
Mijn oudste poepte gemiddeld 2x per week op de bv terwijl de jongste vanaf het begin maar 1x per 2wk poept ongeveer.
Wij stonden dus soms ook echt te springen. Oh ja…hij had een periode dat ik de klok er bijna gelijk op kon zetten wanneer er weer een poepluier kwam :mrgreen:
@aapie wrote:
Oh ja…hij had een periode dat ik de klok er bijna gelijk op kon zetten wanneer er weer een poepluier kwam :mrgreen:
Dat had onze 3e ook idd :lol:
Elke zaterdagochtend… dus dan zorgde ik serieus dat hij die dag geen lichte kleertjes aan had EN dat hij die dag lekker in bad kon :thumbup:
onze 2e poepte ok maar 1x per week. Was een heel vrolijk kind behalve dan, kon idd. de klok er op geluijk zetten :mrgreen:
Onze jongste is nu 4 maanden en poept nog steeds meerdere keren per dag, ik vrees dat het blijft. haar grote broer van 6 poept ook nog 2 a 3 keer per dan :roll:
dank voor al jullie reacties!
Tis mijn derde BV kind maar kan me niet herrinneren dat mijn oudste twee ook zo weinig poepte.
Saar dus wel, en na 6 dagen heeft ze uiteindelijk tot haar nek toe gepoept