ontlasting vraagje

:oops:

onze man is nu 8 weken oud,en heeft last van een moeilijke stoelgang en darmkrampjes.in t begin was zijn ontlasting mosterdkleurig,maar nu meer donker,soms tegen t zwarte aan …we zijn ervoor naar de dokter geweest en

hij krijgt nu dus ook lactuloze om wat makkelijker af te gaan.

wanneer word de kleur van z’n ontlasting eigenlijk weer mosterdkleur?

of word de kleur ervan met de tijd anders??? :oops:

ons mannetje heeft nog steeds last van darmkrampen e.d ondanks andere voeding,z’n ontlasting is ook al op kweek gegaan maar men kon niets vinden…iemand dus ervaring?of maak ik me gewoon te druk? :oops:

wij gebruiken ook lactulose, maar moet zeggen de ontlasting is niet anders van kleur. maar tegen het zwarte aan… :shock: dat ken ik niet.



maar jij zegt dat jullie mannetje nog steeds last van krampen heeft en andere voeding,



misschien moet je het even rust geven, kijk anders in de gebruiksaanwijzing of krampen in het begin een bijwerking is van de lactulose. en andere voeding kan dit wel veroorzaken dat weet ik wel.



succes… is altijd moeilijk als je niks kunt doen voor zo’n ukkie.

we geven hem nu extra care van kruidvat dat is tegen darmkrampen e.d

maar nog een vraag,moet een baby elke dag ontlasting hebben?

een baby die flesvoeding krijgt hoeft niet elke dag ontlasting te krijgen. Hier bleef het wel eens 5 dagen weg. Ik gebruik Nutrilon omneo omdat mijn mannetje ook zo slecht kon poepen en enorme krampen had. Zijn poep wordt hierdoor groen…

hier had ze ook een moeizamen ontlasting wij zijn overgegaan om Omneo en haar ontlasting bleef mosterdkleur. met Omneo heeft ze bijna elke dag ontlasting.

Hier zit er ondanks de omneo toch nog wel eens een paar dagen tussen maar hij heeft in ieder geval geen krampen meer :thumbup:

ik moet helaas bij de Omneo nog steeds infacol gebruiken voor de darm krampjes…maar het is wel een stuk minder daardoor geworden. Sidney heeft vanaf dat ze 5 weken was al Omneo