ontlasting: alleen maar keutels?

Tja beetje vies onderwerp maar als ik het hier niet stel kom ik het nooit te weten :lol: .



Wat poepen kleuters nou??



Die van mij dus alleen keutels, kan ook gerust 6x op een dag gaan :eh: .

Steeds een klein beetje.

Ik denk dat het deels ook wel komt omdat hij niet zo van de groente en aardappelen is. Maar de rest wel.

Brood, pap, appels/peren/kiwi, divers beleg, vlees, vis, pasta, spinazie, bloemkoop etc gaan er goed in.

Hij snoept niet veel en drinkt goed.



Hij zegt af en toe: ik heb pijn in mijn buik.

8 van 10 keer moet ie daarna poepen…ja hoor weer een keutel.



Hoe is het met de ontlasting van jullie ukkies en hoe vaak gaan ze nou?

Hoi,



Al aardig wat keer bekeken en niemand een moeilijk poepende peuter :think:



Hier wel, maar weinig aan variatie wat ze wil eten, dus gevolg keutels, als ze goed gegeten heeft zie je gewone poep.

wij gebruiken ook roosvicee laxo .



poepen, doet ze soms 2 x dan weer 1 of 2 dagen niet is geen pijl op te trekken eigenlijk :think:

Hier ook Roosvicee Laxo voor de jongste en dat werkt goed :thumbup: . Anders zijn het inderdaad keutels en met 1 of 2 bekers per dag met Laxo is het wat soepeler :smiley:

Maar bij buikklachten zou ik wel naar de huisarts gaan trouwens. Zodat het probleem niet nog groter wordt.

@Danielle77 wrote:

Hier ook Roosvicee Laxo voor de jongste en dat werkt goed :thumbup: . Anders zijn het inderdaad keutels en met 1 of 2 bekers per dag met Laxo is het wat soepeler :smiley:

Maar bij buikklachten zou ik wel naar de huisarts gaan trouwens. Zodat het probleem niet nog groter wordt.




Ik ben ook bij de huisarts geweest, ik kreeg voor haar een dieëtiste :thumbdown: als ze iets niet eten wil krijgt ik het er niet in toch :roll:



maar die laxo fijn spul he :thumbup: