Ontharing

vraagje

of mag die VEET ontharing op de benen of bikinielijn gebruikt als je zwanger bent?

of beter gewoon met scheermes scheren?

Ik heb geen idee.

Veet vind ik niets heb dat een keer gedaan mijn benen waren vuurrood.

Ik zou het niet doen het is toch chemisch !!

met veet haal ik wel het vel van m’n benen maar niet de haren :wall:

Ja erg is dat he hahaha.

Bij mij kwam er ook geen haartje vanaf.

Alleen gloeiende en rode benen :S

Maar waarom staat dit eigenlijk in discussie?

Al zou het misschien wel een grappige discussie kunnen worden denk ik :wink: :lol:

oh en om antwoordt te geven op je vraag ik zou gewoon scheren, maar ik kan er echt niet tegen en met scheren weet je zeker dat er niets gebeurt.

Als je het voorzichtig doet tenminste :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Altijd gebruikt hoor tijdens de zwangerschappen…

Ik heb t ook altijd gewoon gebruikt tijdens mn zwangerschappen en nooit geen problemen gehad :wink:

Ik zou het eerst even op een klein stukje huid proberen als ik jou was…Tijdens zwangerschap kan je huid heel anders reageren…

Ik ben trouwens niet zo weg van dat veet…Ik reageer er ook heftig op…idd knalrode benen…

VEET mag je gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap, ik heb nog nooit een onthaarde baby ter wereld zien komen, waarvan de moeder Veet gebruikte :wink:

Maaruh inderdaad eerst wel goed testen ik krijg er namelijk letterlijk brandwonden van :-S

dank jullie wel voor reactie

nou ja ik had nog nooit met VEET gedaan… dus ik twijfel of het mag … maar ik liever toch niet… hihi

ik moet gewoon dus scheren pfff kan niet anders he hihi

Je moet niets natuurlijk… :wink:

@dragon wrote:

VEET mag je gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap, ik heb nog nooit een onthaarde baby ter wereld zien komen, waarvan de moeder Veet gebruikte :wink:

Maaruh inderdaad eerst wel goed testen ik krijg er namelijk letterlijk brandwonden van :-S

dat waren precies mijn gedachte toen ik de vraag las. Wat kan er nu gebeuren behalve dat het kind misschien kaal te wereld komt :lol:

Ik heb ook heftige reactie van feet gehad al buiten de zwangerschap… gebruik gewoon goed scheer mesje, werkt prime 8)