Heb het ook jaren geleden eens met een pincet gedaan Emma… vond het idd meevallen… maar het waren er teveel… en met een scheermesje gaat alles s’ochtends onder de douche zoveel sneller…
ja das waar maar met scheren worden het er ook steeds meer en het zijn er nu nog niet zo heel veel, alleen lastig om mn rechterkant te doen en hub wil me niet eens helpen :roll: :mrgreen:
Ik ben sinds deze zomer aan de gang gegaan met was die wax strips van kruidvat, werkt wel goed, maar als ik die harsverhalen hier hoor is dat veel handiger. Ik geloof alleen niet dat ik die hars hier kan vinden op die kleine dorpjes, en in de stad kom ik bijna nooit. Bij kruidvat zag ik ook een potje staan wat je op moet warmen, misschien moet ik dat eens gaan proberen :think: . In de zomer wil ik gewoon graag dat het niet zo snel terug komt, en in de winter scheer in mijn benen eens in de week, oksels en bikinilijn 2 keer per week. Bikinilijn heb ik trouwens nog niet geharst, oksels wel met de speciale strips van veet.
Voor de harsers onder ons, harsen jullie alles? Dus ook oksels en schaamstreek, en doe je dan alles met dezelfde hars?
Hier nog een scheerder Ik pak zo om de dag onder de douche alles even mee.
Maar voor de epilerende dames onder ons: welk apparaat gebruiken jullie? Ben benieuwd naar goede ervaringen! :mrgreen:
Mijne is van Philips en heb em geloof ik al 13 jaar… :shifty: