ontevreden over geslacht

@joseetje wrote:

@lydia wrote:
@Madre wrote:
Wij zijn ook een erg leuk forum dus dat scheelt… :angel:
met mensen die net echte mensen zijn :wink:

Soms :angel:

Vind jij mij niet geweldig dan? :shock:

:mrgreen:

Dat soms gaat over het echte mensen zijn.

En als je derde wel een jongen is, dan is het ook super hoor! :stuck_out_tongue:

Kijk maar naar mijn onderschrift, ik zou niet anders meer willen…

pfieuwwwww…

Gelukkig… :angel:

@RJ wrote:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben 2 schatten van jongens en nu ben ik zwanger van de derde. Ik hoop stiekem op een meisje, maar wat als het een jongen is en ik ben teleurgesteld, terwijl een derde echt welkom is! Ik ben zo bang dat ik teleurgesteld ben…

Wat moet ik doen? En herkennen mensen dit?
Ik zat er gisteravond nog ff over na te denken voor ik naar bed ging en zie nu dat ik nog op dit topic stond, dus nog ff een verdere reactie nadat ik er ook echt over nagedacht had :lol:

Ik bedacht namelijk dat als je BANG bent dat je teleurgesteld zal zijn als het niet het geslacht is wat je hoopt dat het zal zijn, dat het allemaal wel goed komt met de liefde voor je kind.

De teleurstelling zal er vast even zijn, vind ik niet meer dan een gezonde reactie. Echter de liefde voor je kind staat voorop en dan maakt het helemaal niet uit wat voor een geslacht het heeft.

Wanneer je BANG bent dat het een ander geslacht zal hebben dan wat je hoopt dan is het heel wat anders :naughty: Daar kan dan zeker een heftige discussie uit voorkomen :snooty:

Ok, de liefde voor je kind is er misschien ook wel, maar wellicht dat er dan misschien nog een poging gedaan wordt voor toch het andere geslacht. Of de teleurstelling blijft en wordt misschien later ook wel bemerkt door het kind (of door de kinderen).

Etc :silenced:

Overigens, wie zegt dat wanneer je bv een meisje krijgt dat het ook zo leuk zal zijn als naar je verwachting?

Misschien houd je kind helemaal niet van roze en/of jurkjes. Of misschien wil het wel kort haar ipv staartjes. Speelt het met auto’s ipv poppen, etc etc :mrgreen:

Kortom wat maakt het allemaal uit? Zelf als we het voor het kiezen zouden hebben, kun je nog verrassingen komen te staan.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Zelf als we het voor het kiezen zouden hebben, kun je nog verrassingen komen te staan.

Dat is helemaal waar.

Doet me denken aan een vriendin van me. Moest met een geplande ks bevallen ivm heftige bekkenproblemen. Ze wisten bijna alles al: geboortedatum, -tijd bij benadering en het geslacht en de naam waren ook al lang bekend. Toen werd het manneke geboren en bleek hij echt KNALROOD krullend haar te hebben. En dat was wel het laatste waar ze op gerekend hadden. Surprise! :lol: :lol: :lol:

Lieve mensen,

ik val niemand aan hoor!

En wat er wordt gezegd over een voorkeur hebben is ook helemaal niet erg… ik vind het alleen zo naar dat er deze woordkeuze wordt gebruikt.

de teleurstelling… balen… was het maar een meid/jong… ik ben bang voor de teleurstelling…

in mijn beleving klinken die woordkeuzes gewoon heel naar en het heeft inderdaad te maken met mijn verleden van moeilijk kids kunnen krijgen.

HIER wordt ook over dit onderwerp gediscussieerd!