Ontbijtkoek welke leeftijd

Vanaf welke leeftijd mag je dit geven ?

Zou ik mijn meisje van 10 maanden met KMA dit kunnen geven ?

Heeft ze al tandjes, en kan ze goed kauwen?

ontbijtkoek plakt zo, ik weet het niet hoor met 10 maanden, vind het een beetje eng geloof ik.



Maar volgens mij mag het “officieel” vanaf 9/10 maanden ofzo.

Of ze het met KMA mag, weet ik niet, kan je niet het cb vragen of je kinderarts, die zullen het wel weten neem ik aan.

Er is net 1 puntje door, dus een tandje kan het niet noemen :wink:

Kauwen gaat hier goed, we voeden ala rapley bij dus mevrouw kan al aardig wat stukjes weg werken.



Maar heb vanmiddag een stukje gegeven, als ze brood eten mag je dit ook geven met MATE. Er zit geen melk in, wel gluten.



Maar ze heeft er heerlijk van gegeten :thumbup:

Roan krijgt ook af en toe wel een stukkie, gaat prima. Nou krijgt ie wel brokjes hoor en geen hele plakken.

eefke krijgt t al vanaf een maand of achtnegen , ze sabbelde er eerst gewoon op en dan werd t papperig, t geeft wel een zootje met bruin kwijl enzo :lol:

hier toevallig gister een stukkie gegeven, wat een troep :shock: volgende keer voer ik stukjes :lol:

hier rond 10mnd (had toen net 1 tand) maar moet eerlijk zeggen dat ik hem liever een rijstewafel of soepstengel gaf :oops:

Wat een mega bende gaf dat, alles zat altijd onder en plakte vreselijk…

Lars eet het al vanaf een maand of 9. Hij vindt het nog steeds heerlijk. Al wordt het nu niet meer zo’n kliederboel :mrgreen: !