ontbijten

Hallo ik heb een vraagje wij zijn bezig voor kinderen

maar ik ontbijt nooit s morgens krijg geen brood af dan maar stel ik ben nu zwanger en ontbijt niet en ik rook wel kan dat ernstig zijn?

ontbijten is zoiezo verstandiger, of je nu zwanger wilt worden of niet.

Het is beter voor je spijvertering.

Roken en kinderen willlen krijgen is niet verstandig, het maakt de kans op een zwangerschap kleiner.

Dat roken ook slecht is tijdens de zwangerschap hoef ik vast niet te vertellen :wink:

Ik was ook nooit een ontbijter, maar tijdens mijn zwangerschap heb ik soms al voor het opstaan wat gegeten zon honger had ik :oops: Dus dat komt wel goed denk ik.

Wat het roken betreft kun je inderdaad beter nu al stoppen, maar om heel eerlijk te zijn ben ik ook pas de dag dat de test positief was gestopt. De dag daarvoor had ik nog 2 sigaretten en 2 biertjes op, dus… Nou was ik nooit een zware roker, dus heb ik misschien makkelik praten, maar er is toch geen mooiere reden om te stoppen dan wanneer je een kindje verwacht :inlove:

Roken tijdens het zwanger worden en de zwangerschap is ontzettend gezond! :roll:

Dank jullie wel voor jullie reactie



dat roken niet goed is dat weet ik :smiley: maar het is moeilijk om te stoppen hoor ben sowieso al aan het minderen

@dolfijntje83 wrote:

dat roken niet goed is dat weet ik :smiley: maar het is moeilijk om te stoppen hoor ben sowieso al aan het minderen


:clap: dan maar alvast voor het minderen. Stoppen in dan misschien ooit wel de volgende stap :mrgreen: Iedereen die ooit met roken gestopt is voelt met je mee :hug: , want het is inderdaad niet gemakkelijk (ook al denken niet-rokers vaak dat het dat wel is :roll: )

@eisblume wrote:

@dolfijntje83 wrote:
dat roken niet goed is dat weet ik :smiley: maar het is moeilijk om te stoppen hoor ben sowieso al aan het minderen


:clap: dan maar alvast voor het minderen. Stoppen in dan misschien ooit wel de volgende stap :mrgreen: Iedereen die ooit met roken gestopt is voelt met je mee :hug: , want het is inderdaad niet gemakkelijk (ook al denken niet-rokers vaak dat het dat wel is :roll: )






ja idd dat doe je niet ff zomaar stoppen met roken hahaha maar ik wil wel gaan proberen te ontbijten vooral omdat we nu bezig zijn voor zwanger te worden

In plaats van roken ben ik juist gaan ontbijten 's ochtends…

Met andere woorden, ik leefde ook super gezond (NOT) door de dag te beginnen met sigaretten en koffie en pas tegen een uurtje of 11 eens iets te eten… Toen ik stopte met roken (was ik 7 weken zwanger) ben ik juist gaan ontbijten om het gemis van die sigaretten te compenseren.

Nou 2 vliegen in 1 klap dus qua gezondheid!



Misschien lukt dit je ook wel?

gr

muts