Ontbijt

wat eten jullie als ontbijt?



wij aten eerst altijd muesly…maar bij de ah hebben ze de smaak veranderd waardoor we het niet meer lekker vinden… bij de c1000 , coop ook niet

hadden we lekkere gevonden bij de lidl…is het ineens uit assortment gehaald :wall: :wall:



nu eten we frosties met yoghurt en mijn man frosties met melk



en jullie???

Mijn vriend drinkt altijd goeie morgen en ik eet 2 bruine boterhammen met chocopasta en een kop thee.



gr Leonie

2 boterhammen 1 met kaas en 1 met boterhamworst…

2 boterhammen met beleg en een glas melk/chocomelk/yogidrink en een glas jus d’orange of c ool b est.

ik een banaan of een appel

:oops: een bak koffie…



ik kan echt heel moeilijk ontbijten… heel af en toe eet ik een bakje ontbijtgranen(ligt er maar net aan wat ik in huis heb), maar meestal niks. Daan krijgt een flinke fles pap als ontbijt

Meestal niks (ik weet, slecht!!) maar anders 2 bruine boterhammen met beleg (kaas of vleeswaren).



In het weekend ontbijten wij hier altijd uitgebreid, met broodjes, eitjes en jus d’orange. Heerlijk met z’n drietjes en een klassiek muziekje op de achtergrond. Genieten!

niks…



ik begin pas om 12 uur met eten…

Altijd magere kwark met cruesli of cornflakes. maakt eigelijkneit zoveel uit welke vindt bijna alle soorten lekker :mrgreen:



Manlief eet altijd bordje warme melke met brinta en Isa warme melk met bambix.



Ja wij zijn niet zo van het brood smorgens, Of het moeten veerse harde boordjes of croissants zijn natuurlijk :wink:

Melk met chocopops



of 2 bruine boterhammen met smeerkaas

Altijd 2 bruine boterhammen met erop waar ik op dat moment trek in heb met een kopje thee. Saai he?

brood, crackers of een plak ontbijtkoek, met chocolademelk, aardbeimelk of jus d’orange. Op zondag croissant, een gekookte eitje en een glas jus d’orange.

lola een fles pap en een boterham met smeerkaas

lente een boterham met smeerkaas en een bekertje roze melk

ik twee boterhammen met (iets) en een beker melk

hub niets, alleen in het weekends een broodje uit de oven.



Ik 2 beschuitjes of 2 crackers met een glas mona puur aardbei.



Meestal eet ik er hagelslag op (beschuit) of smeerworst (crackers)

Meestal een bobcorn met kipfilet, filet american of tartaar. Soms een broodje met rookworst of een gehaktbal, maar dat is meestal in het weekend :drool:

meestal 2 bruine met cervelaat en pindakaas melk koffie

Ik probeer wel te ontbijten,maar soms schiet het er bij in.

2boterhammen,1 met kaas en/of worst en 1 met zoet beleg.

altijd youghurt met een flinke schep ovomaltine erdoor geroerd

niets :oops:

twee sneetjes brood met kaas en een bakkie T



dave 1a 2 sneetjes brood met pindakaas of jam en wat appelsap



lievie een flesje actimel…