Wanneer we ons meisje zonder luier laten lopen, gaat het plassen en poepen prima. Ze gaat op haar potje zitten (uit zichzelf) en het is gepiept. Maar nu komt het: wanneer ik haar op het toilet zet, blijft ze daar uren zitten (voor m’n gevoel), wil de deur dicht doen en vervolgens rolt ze lekker de wcrol helemaal af.
Ik heb er het geduld niet voor, dus aan jullie de vraag: hoe hiermee om te gaan?
Verder… zoals jullie lazen gaat het goed wanneer ze in haar blote billen loopt, maar hoe nu verder? Wanneer ik haar een onderbroekje aantrek, gaat het niet meer in het potje, maar wordt ze nat. Moet ik haar nu constant in haar kleren laten lopen, met alle ongelukjes en komt het dan vanzelf een keer goed.
Ik weet gewoon de volgende stap even niet!
Misschien is ze er toch nog niet helemaal aan toe.
Lara gaf met kleren aan op een gegeven moment aan dat ze moest plassen. Wij hebben haar dus niet zonder onderbroek laten lopen/
Helaas kan ik je niet helpen, hopelijk kom je er wel uit en heeft iemand een tip voor je.
Groetjes van Dijanka
in het begin liep alissa in de blote billen , en na 2 weekjes ben ik een onderbroekje aangaan doen , niet eerder omdat ze eerst ook gewoon er in plaste , toen na 2 weekjes in d eonderbroek , deed ik een gewone broek aan , en het ging toen wel goed, bij haar vond z eeen broek aan hebben akelig omdat ze het gevoel had dat ze dat niet snel genoeg uit kreeg als ze plassne moest
ik zou haar even tijd geven en dan een onderbroekje proberen , en als dat weer goed gaat weer een stapje verder
ik liet dave ook eerst in zijn blote bibs lopen…tot dat goed ging…
toen in zijn onderbroek…in het begin wel 6 per dag in de was…
maar sinds deze week onderbroek en spijkerbroekje ( wel knoop los)
( vandaag 1x broekplas… & 1x onderbroek plasje…de rest in potje vol trots :mrgreen: )