Het jaar 2009 bracht ons veel,
Heel veel zorgen, moeite, verdriet ook blijdschap !
Op 26 Augustus werden wij de trotse papa en mama van onze Julian.
De zwangerschap, was erg zwaar 9 maanden overgeven en een opname in het ziekenhuis. Na een pittige bevalling was Julian er dan. lees: met vacuum en ik in shock door vastzittende placenta, en ruim 2,5 liter bloedverlies hb was 3,2.
In September moest Julian twee weken het ziekenhuis in, hij wilde niet meer drinken, dat gaat nu redelijk goed.
Oktober onderzoeken van mijn hart.
Op 2 November de uitslag: Hypertrofische Obstructieve Cardiomyopathie. Ons leven staat op z’n kop.
4 November werdt ik niet goed, en moest ik direct naar de Spoed, hier constateerde ze een longembolie. Twee weken in het ziekehuis gelegen, Cees thuis en Julian bij Opa & Oma.
Nu weer met z’n 3-tjes thuis, mag niks doen dus aan alle kanten thuiszorg.
Vandaag de laatste dag van 2009 een moeilijk jaar, een jaar wat we nooit meer vergeten.
2010 wordt weer een moeilijk jaar, de eerste helft zal in het teken staan van de open hart operatie, de ziekenhuis opname’s en revalideren. En verder…??
Hoeveel kan een mens hebben ??? Blijkbaar heel veel.
Voor iedereen die ook een moeilijk jaar achter de rug hebben :hug:
Veel Sterkte
:hug: :hug: :hug:
Jeetje wat heftig ik wil jullie heel veel sterkte wensen :hug: wat een zware operatie
wat een bewogen jaar is het geweest voor jullie! hopelijk wordt 2010 idd een beter jaar met vooral heel veel goede gezondheid.
:hug:
Zo, da’s niet niks zeg!
Hopelijk gaat 2010 jullie heel veel goeds brengen.
:hug:
Heel veel sterkte het komende jaar. Ook wij hebben een vreselijk jaar achter de rug. Dus wij gaan vanavond lekker het oude jaar uitknallen en hopen op een super 2010!
Voor iedereen alvast: FIJNE AVOND! :mrgreen: