Pfffffffffff ben ik de enige die gek wordt van die onrustige benen? Vooral 's avonds en 's nachts is het soms verschrikkelijk, ik kan ze gewoon niet stil houden.
Ik kan het gevoel ook niet omschrijven, maar mennnnnnnn wat is het irritant :wall:
Iemand tips?
laten masseren door hub :inlove: :thumbup:
had ik ook last van pff heel irritant
Dompel douche, eerst heet en dan koud.
En een kussen onder je benen als je gaat liggen.
En je laten masseren door hub.
Het is erg irritant, ik weet het.
Ik heb s’nachts ook nog eens kuitkrampen erbij :x
wiebelbenen ooooh dat had ik bij de 1e ook.
Ik zat dan ook avond aan avond met mn pootjes in een bruisvoetenbadje (koud) dat hielp enigsinds.
De reden is verstoorde bloedsomloop geloof ik. Dus daar kan je wat aan doen door massage bijvoorbeeld.
ik heb er heel soms last van, gelukkig niet iedere dag maar toevallig wel vannacht :twisted:
ben mijn bed uit gegaan om over de koude vloer te gaan lopen dat is dan heerlijk. Pas daarna kon ik weer inslapen…
Lees ook wel even mee met de tips
Nachten wakker van gelegen bij de eerste.
Bij hem had ik het ook in mijn armen, wat een verschrikking.
Ik neigde heel erg naar kou, dat hielp toen.
Het ging bij mij pas na de bevalling over.
Hier ook gehad tijdens de zwangerschap en helemaal weg is het nog steeds niet :?
Heel naar. Heb er nooit een oplossing voor gevonden.
Ik heb na de zs van de oudste nog jaren last gehad van nachtelijke kuitkrampen.
Bij de tweede helemaal niets en nu weer wel, het begon dit keer al vroeg met steeds slapende voeten en benen.
N zijn het kuitkrampen en dat onbeschrijfelijke gevoel wat de ts ook heeft.
Heel naar in ieder geval.
Heel herkenbaar, en probleem is hier ook goed bekend…
Enige wat mbij mij super goed werkt is hubbie liefaankijken.
Knijden en masseren en wrijven en stevig onder handen nemen met wat masageolie werkt hier echt super. Niets zo lekker als daarna met rustige benen in slaap te vallen…
Echt proberen !