onrustig drinken

Lynn drinkt de laatste 2 weken erg onrustig aan het drinken , happen en dan paar slokken nemen en dan wegdraaien om vervolgens weer aan te happen en paar slokken te nemen enz enz

ze heeft het overigens alleen eind van de middag en 's avonds

Iemand een idee wat het is?

Manoël doet dat nu ook al een tijdje… hij is gewoon erg nieuwsgierig en kijkt dan steeds ondertussen even rond…

Hier hetzelfde, volgens mij raakt hij dan gewoon wat afgeleid door de omgeving, maar vaak is het ook na een aantal minuten, heb dan het idee dat er bijna niks meer komt. Als ik dan wissel drinkt hij weer beter.

Het is niet dat ze afgeleid is , volgens mij komt de melk niet snel genoeg en word ze dus boos , gisteravond afgekolfde melk geprobeerd en dan drinkt ze heel rustig

Waarschijnlijk heb ik 's avonds niet meer genoeg , ik trek het gewoon niet om haar elk weekend om de 2 uur aan te leggen of na elke voeding te gaan kolven hoe graag ik haar aan de borst wil houden zit echt in twijfel om maar over te gaan op de fles maar mijn hart schreeuwt heel hard nee

Volgens mij is dat wel de leeftijd hoor. Dean had het rond die periode ook en met een flesje niet. Met een flesje liggen ze toch anders en zien ze meer van de omgeving.

karin, heeft tl ook gedaan en geloof ook rond die leeftijd!

hier J.ulia ook

de ld zei dat het aan de leeftijd ligt.

ze worden nieuwsgieriger, je betn zelf weer aan het werk en de melk kan dus minder worden en minder snel toestromen.

en de beruchte 4 mnd sprong

ik ben ook op het moment elke 2 uur aan het aanleggen, omdat ze zelf dan ook wil. en helaas ook snachts.

me vandaag ook ziek gemeld, houd het anders echt niet vol.

en tja ik heb geen andere keus, ze is echt van mij afhankelijk omdat ze geen fles kan

Hier ook een meisje van die leeftijd die gezellig om zich heen ligt te kijken en te lachen tot mijn grote ergenis. hopelijk snel weer over.