Nienke, daar heb je gelijk in! Dta heb ik achteraf ook wel gedacht. Maar wat een mooie banner heb jij! :inlove: Gefeliciteerd!
Loon, wat goed dat je aan het afvallen bent! Was het erg nodig? En wat voor onderzoeken heb je gehad dan?
Hier ondertussen op dag 40 en nog niks :roll:.
@tinkerbel, ik kwam er achter omdat ik naar de ha was geweest die me doorgestuurd heeft naar de gyn! Toch is je ongi niet heeel extreem onregelmatig, maar misschien als je je toch zorgen maakt, eens naar de ha? hoelang ben je al ‘bezig’?
Flier, extreem is het inderdaad niet nee. Maar waar ik me eigenlijk vooral zorgen door maak, is het feit dat ik vroeger (voor de pil, maar ook na het stoppen met de pil om zwanger te raken van L.) echt de klok erop gelijk kon zetten. Soms vraag ik me dus wel af of er iets ‘mis’ is, maar die zorgen zijn op dit moment nog niet zo erg dat ik er voor naar de HA wil gaan. Misschien denk ik daar binnenkort anders over, maar voor nu wil ik het gewoon nog even op z’n beloop laten. Ik heb op 5 juni 2010 mijn laatste pil geslikt.
@Tinkerbell wrote:
Loon, wat goed dat je aan het afvallen bent! Was het erg nodig? En wat voor onderzoeken heb je gehad dan?
Heb een uitstrijkje gehad. En moest bloed afnemen dan gingen ze naar een bepaalde waarden kijken. Mijn man moest zijn zaadjes inleveren.
Nog 1 week en dan weten we wat er uit is gekomen.
Nu nog niet heel spannend.
Heb een lekker sportief weekje achter de rug en de eerste kg is er nu af.
Nog iets beter opletten op wat ik eet dan komt het vast goed.