onregelmatige cyclus na bevalling?

Hallo dames,



Hadden jullie ook een wat onregelmatige cyclus na de bevalling?



Ik zat altijd netjes op 28 dagen, werd nu na 8 weken na de bevalling voor het eerst ongesteld en nu net na 19 dagen alweer! (Tenminste het begint een beetje.) Gek hoor, want vorig weekend dacht ik mijn ei-sprong te voelen. Is het toch nog wel wat vroeg nu. :think:

Het kan alle kanten op… Na de bevalling was ik hier ook relatief snel weer ongesteld. Welliswaar lichter dan anders dus ‘echt’ voelde het ook niet. Pas ong 2 cycli daarna voelde het weer zoals het anders en voor de bevalling ook was. Mijn cyclus was wel iets langer dan de jouwe. Gemiddeld 30/31 dagen dus heeft denk ik al met al wel een maand of 4 geduurd. :silenced: En dat was nog relatief snel volgens de gyn.

Bedankt voor je antwoord Rhi!

Denk dus dat ik gewoon maar geduld moet hebben. Maar vond het zo vreemd, het zet ook niet echt door nu heb ik het idee.

ik heb nu na 8 mnd nog geen regelmatige cylcus…

zoals je zelf al zei… heb geduld.

Bij de ene gaat het ook sneller dan bij de andere.

Lastig he geduld…en zo irri, kijk als je cyclus iig zoals ‘gewend’ is qua sterkte van je bloeding etc dan was het nog weer zowat. Maar nu is het en te vroeg en het is minder dan je gewend bent. :silenced:



Als je straks het gevoel hebt dat het niet goed genoeg doorgezet heeft geef je het bv voor jezelf 1 cyclus nog de tijd (vanaf je eerste helderrode bloed = cyclusdag 1) dan kijk je wat je volgende cyclus doet. Voel je weer een eisprong, maar volgt er weer zo’n wazige bloeding kun je echt gerust je HA oid bellen. :thumbup: Een gyn bv ook kan redelijk ‘makkelijk’ een echo maken om te kijken hoe het er van binnen uitziet. :thumbup: Al zijn helaas ook niet alle gyns zo happig op echo’s maken. Sommigen blijven gewoon heel stellig bij het idee 9 maanden op…9 maanden af… :shifty:

@Rhiannon wrote:

Lastig he geduld…en zo irri, kijk als je cyclus iig zoals ‘gewend’ is qua sterkte van je bloeding etc dan was het nog weer zowat. Maar nu is het en te vroeg en het is minder dan je gewend bent. :silenced:



Als je straks het gevoel hebt dat het niet goed genoeg doorgezet heeft geef je het bv voor jezelf 1 cyclus nog de tijd (vanaf je eerste helderrode bloed = cyclusdag 1) dan kijk je wat je volgende cyclus doet. Voel je weer een eisprong, maar volgt er weer zo’n wazige bloeding kun je echt gerust je HA oid bellen. :thumbup: Een gyn bv ook kan redelijk ‘makkelijk’ een echo maken om te kijken hoe het er van binnen uitziet. :thumbup: Al zijn helaas ook niet alle gyns zo happig op echo’s maken. Sommigen blijven gewoon heel stellig bij het idee 9 maanden op…9 maanden af… :shifty:




Ik had ook al zoiets bedacht Rhi. Maar vond het gewoon zo vreemd, na de vorige keren gewoon na 10 maanden ongesteld en regelmatig, maar toen gaf ik ook nog borstvoeding, nu niet natuurlijk.

Wacht het nog een cyclus af en bel dan even met de gyn, hij weet hoe het er voor staat bij ons, en blijft het zo weinig en ik blijf misselijk ( had ik geloof ik nog niet verteld) gooi ik er ook nog wel een test tegenaan volgende week.



(twijfel, twijfel, twijfel)

Aha ook misselijk dus…wat er in je lijf ook hormonaal door de warrie is daar kun je misselijk van worden…om een griepje maar even uit te sluiten of heb je wel last van een verhoging van je temperatuur?

Maareuh met de prijzen van de kruidvattesten voor 2 stuks…zou ik ook stemmen voor testen…als je banner is ‘afgelopen’ :wink:

Al is het alleen maar om jezelf een stuk zekerheid te geven! :thumbup:

Tja, vandaag dus mega ongie! Geen twijfel mogelijk, net zo hevig als vroeger. En wat misselijkheid betreft, oudste dochter was ook al misselijk, waarschijnlijk toch een buikgriepje, want het liep me ook bijna “dun door de broek”. daarbij hormonen die van hot naar her vliegen. Zal wel een combinatie zijn.



Nou ja, heb m’n banner alweer terug gezet. Wat doet 'ie trouwens als 'ie voorbij de datum van menstruatie gaat? zegt 'ie dan overtijd of zo?



Bedankt in ieder geval voor je reacties! Dat is zo lekker van KOK, je krijgt altijd wel van iemand antwoord!

Ah duidelijkheid dus…wel balen van het grieperige. Hoorde vandaag ook al van mijn moeder dat het heerst helaas. :? Beterschap ook voor de rest van de familie!



De banner geeft dan idd aan …dagen overtijd :wink: Dus op naar de volgende cyclus en dan idd zonder bloedverlies en rare dingen naar die dagen overtijd. :angel: :thumbup: Succes!