online h&m

Wie heeft vaker bij h&m besteld?



Ik heb vorige week donderdag iets besteld , eind november leverings datum maar nu kijk ik in mijn menu van mijn pagina





Bestelling is onderweg 26.11.2008 40,60 4,90 45,50 3SHENM3175272



als ik op die code klik staat er



Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.





wat betekend dit?

@Karin1981 wrote:

Wie heeft vaker bij h&m besteld?



Ik heb vorige week donderdag iets besteld , eind november leverings datum maar nu kijk ik in mijn menu van mijn pagina





Bestelling is onderweg 26.11.2008 40,60 4,90 45,50 3SHENM3175272



als ik op die code klik staat er



Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.





wat betekend dit?




Dan is ie waarschijnlijk nog niet gescand voor de “route” moet je morgenvroeg ff kijken, meestal als er staat bestelling onderweg, dan komt het snel bij je thuis aan :wink:



Wat heb je nu weer gekocht??? :think: :mrgreen:

Ja dat is heel normaal bij H&M , je krijgt de zending wel hoor!

Rare tekst inderdaad maar het komt goed :thumbup:

@juulisjuul wrote:

@Karin1981 wrote:
Wie heeft vaker bij h&m besteld?



Ik heb vorige week donderdag iets besteld , eind november leverings datum maar nu kijk ik in mijn menu van mijn pagina





Bestelling is onderweg 26.11.2008 40,60 4,90 45,50 3SHENM3175272



als ik op die code klik staat er



Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.





wat betekend dit?




Dan is ie waarschijnlijk nog niet gescand voor de “route” moet je morgenvroeg ff kijken, meestal als er staat bestelling onderweg, dan komt het snel bij je thuis aan :wink:





Wat heb je nu weer gekocht??? :think: :mrgreen:




de kleertjes had ik gespamd bij december topic :mrgreen: wil ze wel nog een keer spammen

Ik bestel geregeld en bij mij staat er altijd code niet gevonden! Maar het is tot nu toe altijd aangekomen.

Dan ga ik er vanuit dat het morgen met de post mee komt



Grr de kleertjes staan er niet meer op :wall:

Was jij het ook van voor verzending niet aangetroffen manco?

Want toen had ik ook iets besteld, en ik heb het vandaag gekregen :slight_smile:

bij mij kwam het toen ook 2 dagen later

Onlangs precies hetzelfde mee gemaakt. :roll:

En aangezien er nog 1 bestelling was (van mijn moeder op mijn adres ) staat het er nu weer :wall:



Mijn mams heeft precies hetzelfde als wat jij had, dat vestje (gestreept met tijgertje) wou het dolgraag laten zien aan mijn vriend, maar staat ie er niet meer op helaas. :wall:

Ik had op 21ste die melding, en de 25ste kwam het binnen en wederom… heb ik nu alweer (nog steeds) die melding.

Op de dag dat het verzonden word naar jou huis veranderd de melding dat hij in sorteercentrum aanwezig en en dan in is daarna de melding Chauffeur onderweg, zodra Chauffeur onderweg melding er staat betekend zelfde dag nog in huis. (bij mij teminste.)





(Topic die ik heb geplaatst: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65857)

Bij mij is het altijd eerst 1 of 2 dagen “manco” en vervolgens komt ie de dag erop bij me thuis :mrgreen:

ok weet ik genoeg maak ik me geen zorgen. Dan ga ik ervan uit dat ie morgen of zaterdag komt

Hoop het ook voor je, jammer dat het leuke tijgertje vest niet meer op H&M staat!

Hier was pas ook al een topic over. Maar goed, het lijkt erop dat je deze melding altijd bij H&M bestellingen krijgt, dus geen zorgen! :wink:

Er is nu wel sale, zou voor de zekerheid effe checken of er niks bij zit wat nu in prijs verlaagd zit!

Ik heb dingen besteld die nu in de aanbieding zijn… nu… niet toen ik ze bestelden! :silenced:

Gebeurt hier ook steeds… Ik maar denken dat er een pakje aan gaat komen en dan duurt het telkens nog wel een paar dagen :?. Ze melden het pakketje alvast aan bij TNT, maar versturen het een paar dagen later pas echt.



Nu is er ook een pakje ‘manco’ met artikelen die nu inde uitverkoop zijn. Ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar de klantenservice of ze dit gaan verrekenen. Lijkt me wel toch? Zou op hetzelfde neerkomen als retourneren en opnieuw bestellen.

Jeeeee chauffeur is onderweg :dance: :dance:

Net ook maar weer even besteld in de sale en dat + 3 kortingscode’s voor 20 euro korting is fijnnnnnnnnnnn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



:thumbup:

En karin, is het mooi? :mrgreen: